کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

تصاویر کشتی یونانی در کیش

 

کشتی یونانی

کیش‌یاب: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در جزیره کیش کشتی معروف یونانی است.تمام گردشگران قطعا لحظات زیبایی را کنار این کشتی معروف به ثبت رسانده اند.ساخت این کشتی به سال 1322 برمی گردد.کشتی یونانی توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو طراحی و ساخته شد.از مشخصات کلی این کشتی می توان به طول 136متری و وزن 7061 تنی آن اشاره کرد.

کشتی یونانی

کشتی یونانی در 4مرداد1345 در سواحل روستای یاغو به گل نشست.این کشتی دارای صاحبان بسیاری از جمله انگلیسی،ایرانی و آخرین مالک یونانی بوده است. نام های بسیاری برای این کشتی وجود داشته اعم از کوروش پارسی ، شیپور امپراطور ، همدان ، ناتورالیست و آخرین نام آن کولا بود.هنوز علت به گل نشستن این کشتی مشخص نشده است.متاسفانه کشتی یونانی در حال نابودی تدریجی است و به خاطر فرسودگی و شرایط بد در نگهداری آن تمام قطعات در حال جداشدن از کشتی هستند

کشتی یونانی در حال تخریب شدن

کشتی یونانی

کشتی یونانی در حال تخریب شدن

کشتی یونانی

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0