کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

حمله روزنامه کیهان به کنسرت الیاس یالتین تاش در کیش

روزنامه کیهان مجددا به یکی ازبرنامه‌های هنری وفرهنگی کشورحمله کرد.

این روزنامه منتقد دولت در خبری ادعا کرد:طیف خاصی در سازمان منطقه آزاد کیش شامل «محمدابراهیم – ا»، «داود – ک» و «علی‌رضا – ق» از بقایای دولت موسوم به اصلاحات و فعال ستادهای «میرحسین موسوی»، در حال کلید زدنِ پروژه سکولاریزه کردن فضای فرهنگی هنری کشور از مسیر سواحل خلیج ‌فارس به منظور قبح‌زدایی و ساختارشکنی برای تسری دادن به داخل کشور هستند.

در سال جاری موسسه «اکسیر نوین» با مدیریت «محمدرضا – خ » و با حمایت برخی جریان‌های هنری کشور و نیز انفعال و سکوت معنادار برخی دستگاه‌های نظارتی‌، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری اجرای صحنه‌ای یالتین تاش در جزیره کیش برای هفته‌ دوم تیر نموده است. «الیاس یالتین تاش» از خوانندگان مبتذل ترکیه‌ است که کارهای او هیچ سنخیتی با فضای فرهنگی کشور ندارد.

خبرگزاری «آناتولی» با کنایه در این خصوص می‌نویسد: «پس از کنسرت «آژدا پکان» و «امل ساین» در سال ۱۹۷۷ (قبل از پیروزی انقلاب) این نخستین بار است که یک خواننده ترکیه‌ای به ایران می‌رود.»

اما این موضوع در رسانه‌های داخلی مسکوت ‌مانده است.

بروز چنین رخدادهایی در جزیره کیش، این منطقه را از جغرافیای فرهنگی نظام منفک کرده و به تجزیه فرهنگی هنری رهنمون خواهد ساخت.

کمترین توقع پس از پیشگیری عاجل و قاطع از این برنامه ضدارزش؛ برخورد جدی با مدیران و مسئولین مربوطه است که ترویج سکولاریسم فرهنگی را در دستورکارِ آشکار خود قرار داده‌اند.

برابر اخبار واصله درخصوص اقدامات این خواننده معلوم‌الحال، دستگاه قضایی نسبت به جلوگیری از برنامه مذکور اقدامات شایسته‌ای به انجام رسانده‌، اما برخی جریان‌های مافیایی در حوزه موسیقی در حال ایجاد یک فضای رسانه‌ای ناسالم برای تحت فشار قرار دادن سیستم‌های نظارتی و قضایی در کشور هستند تا با ایجاد هزینه‌های اجتماعی برای کشور به مطامع شخصی و جریانی خود برسند.

برابر شنیده‌ها این خواننده مبتذل با اسکورت‌های ویژه و زمینه‌سازی‌های لازم و انجام تبلیغات در یکی از هتل‌های تهران مستقر شده است.

نوشته شده توسط: ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0