کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

لحظاتی هیجان‌انگیز در پیست سافاری کیش /تصاویر

لحظاتی هیجان‌انگیز در پیست سافاری کیش /تصاویر

کیـش‌یـاب: سافاری یکی از مجموعه های ورزشی، تفریحی جزیره کیش است.این مجموعه تماما به دست متخصصین ایرانی ساخته شده است. این مجموعه توریستی به منظور ایجاد محیطی مفرح و سالم برای جوانان و گردشگران ایجاد شده است.

سافاری در لغت نامه افریقایی به معنای سیاحت کردن است.که گردشگران با خودروهای متفاوتی در مسیری خاص به مسابقه می پردازند و در طول مسیر از مکانهای دیدنی که در مسیر قرار گرفته است دیدن می کنند.

سافاری کیش

یکی از پرهیجان ترین نوع سافاری تور صحرا گردیست.که ماشین هایی اعم از لندرور،دو دیفرانسیل،تویوتا ،موتور های Buggy، ATV، موتور Trail و … در آن شرکت می کنند.جزیره کیش هم از این امر مستثنی نماند و دست به طراحی و ساخت مکانی مشابه زد.البته این را در نظر بگیریم کیش بخاطر شرایط ویژه آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناسبی که در کشور دارد محل مناسبی برای اجرای این پروژه به شمار می اید.

لحظاتی هیجان‌انگیز در پیست سافاری کیش /تصاویر

شما میتوانید در پیست پارس سافاری کیش خاطره ایی متفاوت و به یاد ماندی را تجربه کنید.لازم به ذکر است در این مکان آموزش به دست مدرسان حرفه ای انجام می پذیرد.از دیگر امکانات این مجموعه می توان به کافی شاپ،رستوران روباز و سرپوشیده،غرفه های صنایع دستی اشاره کرد.

آدرس مجموعه تفریحی سافاری کیش: جزیره کیش ، بلوار امام خمینی ، بلوار سافاری، جنب فاز 3 صنعتی ، سافاری کیش

 

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0