کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

قبل از سفر به کیش حتما این مطلب را بخوانید

کیش

قبل از سفر به کیش حتما این مطلب را بخوانید

کیـش‌یـاب: برای داشتن سفر ایده​آل برای مسافران کلاسیک به جزیره کیش با ما همراه باشید.

برای رفتن به جزیره کیش از سه راه می توان استفاده کرد، یک راه هوایی و دو راه زمینی یکی از انتخاب های شما عزیزان می باشد که در زیر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

1- مسیر هوایی تهران ← کیش که زمان این مسیر حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد.

2- مسیر ریلی تهران ← بندرعباس که طول این مسیر 1600 کیلومتر است و که زمان این مسیر حدود بیست ساعت به طول می انجامد.

3- مسیر جاده ای تهران ← قم ← کاشان ← نایین ← مهریز ← شهربابک ← سیرجان ← بندرعباس ← بندرلنگه که طول این مسیر 1509 کیلومتر است.

با توجه به بعد مسافت و هزینه‌های جانبی و پایین بودن تعداد تردد قطاراها ما به شما عزیزان مسیر شماره 3 یعنی مسیر هوایی را پیشنهاد میکنیم.

***

نظر  به اینکه جزیره کیش جزء توریستی‌ترین شهرهای ایران است در نوروز اتقاقات متفاوتی برای مسافران در این جزیره خواهد افتاد بطور مثال در تعطیلات نوروز تمامی هتلها از قبل به دست اژانسهای گردشگری رزرو شدند و اجاره خانه های مبله هم بسیار گران است و مقرون به صرفه نخواهد بود.ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به کیش با تمامی آژانسها در تماس باشید که بتوانید ارزانترین هتل را رزرو کنید.این را هم یاداور بشویم که اکثر تورهای کیش به صورت سه روز و دو شب هستند شما عزیزان حتما دقت کنید که ساعت پروازتان قبل دو بعدظهر باشید این امر باعث می شود که هزینه ای اضافی را به هتلی که می خواهید در ان مستقر شوید را پرداخت نکنید.طبق براوردی متعادل حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان سفر به کیش هزینه دارد.

شما عزیزانی که به دنبال سفری رویایی و خاطره انگیز هستید تور گردش در کیش را از دست ندهید.اکثر هتل ها در جزیره این تور را برگزار می کنند.اگر هتل شما این تور را ارائه نکرد شما می توانید با گرفتن یک تاکسی از مناطق دیدنی و گردشگری جزیره کیش دیدن فرمایید.

اسامی چند مکان دیدنی در کیش به این شرح است:

کاریز ، شهر حریره ، آب انبار ، درخت سبز ، پارک های ساحلی ، گذر هنرمندان ، کشتی یونانی ، باغ پرندگان ، جاده جهان ، آکواریوم کیش ، پارک آهوان ، اسکله تفریحی ، پارک شهر کیش ، شهر زیر زمینی کاریز ، خانه مردم شناسی بومیان کیش ،روستای باغو ، پایاب کیش ، کلبه هور ، باغ راه ایرانی ، گذر طبیعت و …

 

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

سلام خسته نباشید سفر با ماشین شخصی صرف میکنه یانه

تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0