کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

تفریحات شبانه در ساحل کیش

ساحل های کیش

تفریحات شبانه در ساحل کیش

تفریحات شبانه در ساحل زیبای کیش

کیـش‌یـاب:با سفر به جزیره زیبای کیش می توان از تفریحات شبانه در سواحل کیش لذت برد.جزیره زیبای کیش به دلیل وجود سواحل زیبا و آرامشش همه ساله تعداد زیادی از هموطنان را به سوی خود جلب می کند.

اسکله‌ی تفریحی در شرق جزیره کیش با تاریکی هوا به یکی از شلوغ‌ترین نقاط جزیره مبدل می‌شود. تماشای چشم انداز زیبای ساحل و چراغ‌های که از روی اسکله قابل مشاهده است، و گوش سپردن به صدای امواج دریا و مرغان دریایی،و نوازش نسیم خنک شبانگاهی و گفتگو با هم‌سفران ، یکی از جذابیت‌های اسکله‌ی تفریحی به شمار می آید.

در حوالی اسکله قدیم، که دیگر چیزی از آن باقی نمانده، می توان شب‌های پر جنب و جوشی را تجربه کرد. دوچرخه سواران و اسکیت بازان و غرفه‌های فروش نوشیدنی و مکان های سرو قلیان در فضای باز ساحل خود نمای می کند.خرید از بازارهای جزیره یکی دیگر از جذابیت های کیش به شمار می رود.در قسمتی از ساحل غرفه‌های اجاره جت اسکی، غواصان و شناگران استقرار پیدا کرده اند، اما آرامش شب‌ها جان می‌دهد برای قدم زدن و پیمودن مسیر ساحل با پاه‌های برهنه.

تفریحات شبانه در ساحل کیش

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0