کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

معرفی باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش از جمله مکان هایی است که توصیه می کنیم در صورت سفر به کیش حتما از آن دیدن کنید . باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا می باشد . در این مطلب سعی بر آن داریم کمی از حال و هوای این باغ زیبا برای شما بگوییم و تصاویری از این باغ جذاب را برای شما قرار دهیم »

• آدرس: جزیره کیش، پارک دلفین  • تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ ۰۷۶۴    • ساعات کار باغ پرندگان : همه روزه از ۱۸ الی۲۰

بیش از 57 گونه پرندگان رنگارنگ و زیبا

اگر به مجتمع تفریحی پارک دلفین ها برای گذراندن اوقاتی خوش در کیش رفتید دقیقاً در همین مکان است که می توانید با یک تیر، دو نشانه را هدف برای سیاحت قرار دهید و به باغ پرندگان بروید و از آن دیدن کنید. خیلی لذت بخش است دیدن بیش از 57 گونه از پرندگان مختلف که هرکدام با طرح و رنگ خاصی به باغ زیبایی بی نظیری بخشیده اند، آماده برای عرضه ی زیبایی های خود در چشم بینندگان هستند.تا به حال شما شاهد دیدن خودنمایی طاووس و باز کردن دم آن بوده اید؟ در این باغ از اماکن دیدنی کیش علاوه بر دیدن پرهای باز شده ی طاووس زمان به رخ کشیدن زیبایی هایش در نگاه گردشگران، فلامینگوها و درنای تاج دار و حتی لک لک ها با تنوع در گونه هایشان حتماً توجهتان را جلب خواهندکرد. اندکی تأمل شرط لازم برای پی بردن به زیبایی های هستی است. دقیق تر که شوید گویی نقاشی با دقت و ظرافت، هر پرنده را با طرح و نقشی خاص، آراییده است. اینجاست که باید گفت: نقاش هستی عجب نقشی کشیده است. گفتن این عبارت حتماً انرژی مضاعفی بهتان خواهدبخشید: پروردگارا سپاس از این همه زیبایی. اما از توصیف باغ دور نشویم، پیشتر به این اشاره کردیم که برای بازدید از باغ، ابتدا باید وارد مجتمع تفریحی پارک دلفین شوید، در مورد این مکان گردشگری خوب از اماکن دیدنی کیش است بدانید که این پارک مساحتی قریب به 100 هکتار را به خود اختصاص داده به طوری که در میان پارک های خاورمیانه، پارک دلفین یا دلفیناریوم، امتیاز زیباترین پارک را از آن خود کرده است. حالا از این مجموعه ی 100 هکتاری که درست در جنوب شرقی جزیره ی کیش، پهنه ی زیبایی برای گردشگران گسترده، باغ پرندگان هم که تجلی زیبایی آفرینش است، با مساحتی به وسعت 3 هکتار، از سال 1380 یعنی چیزی حدود 16 سال است که مجموعه ای بی نظیر از پرندگان را از نقاط مختلف چون آسیا، آفریقا و آمریکا، برای نظاره ی گردشگران و گذراندن اوقاتی خوش در این پارک، گردآوری کرده است.

باغ و بخش های جذاب و دیدنی آن

وقتی وارد باغ می شوید، دو بخش به طور تفکیک شده حتماً توجه شما را به خود جلب خواهدکرد. اولین بخش که بازدید خواهید کرد ،  شاید مسیری باشد که قفس های پرندگان با گونه های مختلف آن را زینت داده اند. با دقت به مشخصاتی که در مورد هر نوع پرنده، نوع و نژاد آن، غذایی که باید بخورد، و خلاصه مشخصات شناسنامه ای آن ها توجه کنید .

اما بخش دوم از اماکن دیدنی کیش که شاید قاب زیبایی برایتان از پرواز آزاد پرندگان در محیطی شبیه سازی شده به زیست گاه اصلی شان در مساحتی به وسعت 2 هکتار، بوجود آورد هم بی تردید، نگاه  شما را خیره جاذبه های خود خواهدکرد.

پرندگان

این باغ را به علت غالب بودن گونه های مختلف از پرندگان، باغ پرندگان نام نهادند و دیدن، فلامینگوها و لک لک ها، کاسکوهای رنگارنگ که از هر تصویر و نقاشی ای، گویی رنگشان، جلا و زیبایی بیشتری دارد، در کنار دیدن سایر پرندگان، همچون درنای تاجدار و طوطی های سبزرنگ ، قرقاول چینی، حتماً برایتان خوشایند خواهدبود و چشمانتان را سیراب از دیدن زیبایی های آفرینش در این پرندگان، خواهدکرد. اما دوستان این ها تعداد محدودی بودند که نامشان را بردیم، هنوز هم دنیای پرندگان کیش، برایتان دیدنی های خاصی خواهدداشت، پلیکان ها با پاهای خاکستری، ماکائو، توکان و مرغ شاخ دار انواع دیگری از دیدنی های این باغ پرندگان کیش هستند.

اما یک سورپرایز دیگر برای شما در این باغ، حتماً دیدن پنگوئن های پا سیاه خواهدبود. پنگوئن واقعاً موجود بامزه و دیدنی ای است، ایستادن و دیدن راه رفتن آن ها خودش شاید وقت زیادی از شما را برای نظاره ی آن ها بگیرد. حالا که از برخی از این پرندگان نام بردیم اگر خیلی اهل جستجو در دنیای پرندگان هستید و راجع به آن ها مطالعه دارید، خوب است بدانید که در باغ پرندگان کیش، قوهای زیبا که گویی پاکی خاصی در آن ها نهادینه است و کاکاتوآلبا هم خواهید دید.

تمساح – آهو – میمون از دیگر حیوانات این باغ زیبا

این باغ فقط به پرندگان محدود نمی شود، قطعا از دیدن تمساح ها هم در این باغ شگفت زده خواهید شد . تمساح گاندو یا پوزه کوتاه هم نوعی تمساح است که در باغ نگهداری می شود. دیدن آن که ضرر ندارد، آن هم وقتی مطمئن هستید آسیبی به شما نمی زند. میمون ها هم در این باغ دست از شیطنت های خود برنمی دارند و دائم در پی جلب توجه گردشگران به سمت خودشان هستند. اما، آهوهایی که در این باغ هستند، حتماً شما را به نظاره ی خود، وادار می کنند. در نهایت این باغ پرندگان کیش ، لحظاتی شاد را در اماکن دیدنی کیش برایتان رغم خواهد زد.

نوشته شده توسط: ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ربات اینستاگرام

با تشکر. بسیار عالی بود

تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0