کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش /تصاویر

کشتی

جزیره کیش

جزیره کیش

کیـش‌یـاب: یکی از تفریحات جزیره کیش گشت و گذار در آبهای زیبای خلیج فارس می باشد.که سالانه علاقه مندان بسیاری برای دیدن کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی به این جزیره سفر می کنند.این کشتی ها معمولا از ساعت 21 شروع به کار کرده و تا ساعت یک بامداد در نوبت های دو ساعته ادامه دارد. از برنامه های این مکان می توان به سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز اشاره کرد.

کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی مکان مناسبی برای دیدن انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی است که می توان تمام زیبای های این مکان زیبا را دید.این قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفریحی جزیره کیش قرار دارند.حرکت این کشتی ها از 10 صبح به صورت نوبت های یک ساعته شروع و با توجه به مناسب بودن وضعیت دریا تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

کشتی های تفریحی

کشتی های تفریحی

کشتی

کشتی های تفریحی کیش

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0