کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

۲ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر اضافه می شود

سرپرست کیش‌ایر از اضافه شدن ۲ فروند هواپیما به ناوگان این ایرلاین خبر داد و گفت: فرآیندهای مالی و اداری کیش‌ایر مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

فرزانه شرفبافی در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: وظیفه ذاتی کیش‌ایر این است که توسعه گردشگری را در جزیره کیش داشته باشد. هواپیمایی کیش ایر هم‌اکنون 5 فروند هواپیمای فعال دارد،‌علاوه بر این‌ تعدادی هواپیما در دست تعمیر و تعداد دیگری هواپیما زمینگیر دارد. به دنبال آن هستیم روش‌هایی را برای تامین ناوگان جدید، نوسازی یا در واقع بازسازی هواپیماها اجرایی کند.

وی به این‌که برنامه توسعه‌ای 3 ساله برای منطقه آزاد کیش تدوین و مصوب شده است،‌ یادآور شد:‌ بر این اساس هم سویی اهداف تدوین شده در این برنامه با برنامه‌ 3 ساله کیش‌ایر مطابق اسناد بالادستی از جمله سند توسعه‌ای کیش شکل بگیرد.

سرپرست هواپیمایی کیش‌ایر بیان کرد: یکی از کارهای ما، حمایت از تمام منابع انسانی در کیش‌ایر است؛ ایجاد همدلی و اتحاد و یکپارچگی است که در دستور کار قرار دارد.

شرفبافی با تاکید بر این‌که بازنگری در فرآیندهای مالی و اداری کیش‌ایر بسیار ضروری است که در دستور کار قرار دارد، افزود: به زودی دو فروند هواپیما با تکیه بر توان متخصصان داخلی به ناوگان کیش‌ایر افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: این هواپیما متعلق به کیش‌ایر بوده و در دو آشیانه داخل کشور مراحل چک را سپری می‌کنند و برای پروازهای تابستانی و پیک سفرها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نوشته شده توسط: ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0