کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

قیمت آپارتمان و زمین در جزیره کیش

مسکن کیش
قیمت آپارتمان و زمین در جزیره کیش
کیـش‌یـاب: تا به امروز رکود در بازار مسکن جزیره کیش با شدت گرفتن ساخت و‌ساز واحدهای مسکونی صورت نگرفته است و خرید و فروش نسبت به شهرهای دیگر فرقی نکرده است.
فعالان بازار زمین می گویند: در کیش متوسط متراژ زمین‌های مسکونی حدود 400 تا 450 مترمربع براورد شده است که قیمت هر مترمربع از زمین‌ها با توجه به منطقه و کیفیت حدود 1،700،000 تا 4 میلیون تومان می‌رسد. لازم به ذکر است برای متراژ ذکر شده مجوز ساخت 8واحد مسکونی صادر می شود.

در قسمتی دیگر از برآوردها به قیمت آپارتمان‌های قدیمی و لوکس اشاره شده است. که این قیمت ها هم با توجه به متراژ، موقعیت و طول عمر بنا متفاوت می شود. به طور مثال آپارتمانی قدیمی و 15 سال ساخت حدود متری 2،800،000 هزار تومان و آپارتمان‌های لوکس گاهاَ متری 25 میلیون تومان هم قیمت گذاری می شوند.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر از صحت قیمت‌ها و خرید و فروش ملک حتما به چند بنگاه املاک در سطح جزیره مراجعه کنید تا اشتباهی در معامله برای شما رخ ندهد.

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0