کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

هتل پارمیدا کیش /تصاویر

هتل پارمیدا کیش /تصاویر

کیش‌یاب:در جهان امروز چیزی که بیشتر توجه گردشگران را به خودش جلب میکند هتلهایست که در آن شهر مستقر شده اند تا با دادن مکانی مناسب به آنها سفری خوش را بخاطر گردشگران بسپارند.

در کیش هم هتل های زیادی مشغول فعالیت هستند.یکی از این هتل ها که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب میکند هتل

هتل پارمیدا کیش است . این هتل در سال 93 افتتاح شد و جز هتل های 5ستاره به شمار می رود. این هتل از نظر مکانی موقعیت بسیار مناسبی نسبت به مناطق تجاری کیش دارد.

یکی از هتل های تازه تاسیس در جزیره کیش است که در گروه هتل های چهار ستاره کیش قرار دارد.موقعیت هتل پارمیدار کیش در بهترین مکان و دسترسی در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در تور کیش است

خدمات هتل پارمیدا کیش:

سالن همایش,استخر , اسپا , سالن بدنسازی , سونا  , جکوزی ,  ماساژ,کافی شاپ 24 ساعته, رستوران,چایخانه سنتی,کافی نت,فضای باغ در هتل,خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان,اجاره ماشین بدون راننده,روم سرویس و … می باشد.

آدرس هتل پارمیدا:

جزیره کیش – جنب مرکز تجاری – هتل پارمیدا کیش

تلفن هتل پارمیدا: 44467680-076

تصاویر هتل پارمیدا در کیش

هتل پارمیدا کیش /تصاویر

هتل پارمیدا در کیش

هتل پارمیدا کیش /تصاویر

هتل پارمیدا در کیش

هتل پارمیدا کیش /تصاویر

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد

درباره هتل پارمیدا کیش
جدای از کیفیت پایین صبحانه و اینکه اصلا 5 ستاره نبود و اتاقها هم اینترنت نداشت و سقفها پوسته کرده بود ، اگر خواستید به این هتل بروید به شدت از اشیای قیمتی تان مراقبت کنید ما در مورخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ یکساعت برای ناهار از اتاق خارج شدیم و وقتی برگشتیم حلقه همسرم به سرقت رفته بود. مدیر هتل هم در نهایت گفت ما مسئول وسایل مهمانان نیستیم ! و شما هر کاری که میتوانید بکنید.
مراتب را به اداره اماکن و سازمان هتلهای کیش هم اطلاع داده ام.

تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0