کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
فلای بورد کیش

فلای بورد کیش

Flyboard Kish
    قیمت :

    ۸۷۲,۰۰۰ تومان۶۹۹,۰۰۰ تومان

    روز ماه سال
    01 اردیبهشت 1403
    «1403» « اردیبهشت »
    یک گزینه را انتخاب کنید ...
    کلوپ آتلانتیس ساحل سیمرغ
    کلوپ پردیس اسکله تفریحی
    کلوپ سیشل ساحل سیمرغ
    کلوپ شایان ساحل سیمرغ
    کلوپ فلای بورد ساحل سیمرغ
    کلوپ ناتیلوس ساحل مارینا
    پاک کردن

خرید و رزرو آنلاین بلیط تفریح آبی پر هیجان « فلای بورد » کیش با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف از سایت کیش یاب

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
سرویس رفت رایگان از محل اقامت شما در جزیره
برای استفاده از این تفریح باید شنا کردن را بلد باشید
مبلغ پرداختی در کیش یاب نهایی هست و مبلغ دیگری در کلوب پرداخت نخواهید کرد
گارانتی بازگشت پول
امکان استفاده بلافاصله بعد از خرید
امکان خرید بدون محدودیت
هر بلیط فلای بورد مخصوص یک نفر است
ساعت مراجعه : از ساعت 9 الی 16

توضیحات فلای بورد کیش

آشنایی با فلای بورد در جزیره کیش

فلای بورد هم مثل دیگر ورزش ها و تفریحات آبی کیش است و شخص با پوشیدن کفش مخصوص که به وسیله لوله اب به  نوعی جت اسکی کیش وصل شده از این تفریح استفاده کنید.در ورزش فلای بورد کفش مخصوص با پمپاژ قوی اب و با فشار به رکاب مخصوص میتوانید حالت های مخختلفی را در ارتفاع انجام بدید و حرکات نمایشی انجام بدید. اگر فوبیای ارتفاع ندارید، این تفریح را قطعا به شما پیشنهاد میکنیم! فلای بورد از جمله تفریحات کیش است که با متصل شدن به یک جت اسکی شخصی به صورت معلق در هوا می ماند و در اثر پمپاژ آب، امکان مانور دادن و اجرای حرکات دیدنی و جذاب را فراهم می آورد.

برای استفاده از فلای بورد 5 دقیقه مربی تمامی نکات لازم و اموزش را میدهد و میتوانید تا 10 متر ارتفاع بگیرید و مدت زمان استفاده شما 10 الی 15 دقیقه میباشد و برای اجرای بهتر این تفریح باید تعادل را حفظ کرد و از اب نترسید در غیر این صورت نمیتوانید ارتفاع زیادی بگیرید. با توجه به خطر سقوط از ارتفاع و برخورد با ساحل مرجانی معمولا این تفریح در قسمت عمیق تری نسبت به ساحل اجرا میشود.محدودیت وزنی این تفریح از 20 الی 110 کیلو میباشد. – پیش از شروع این ورزش، باید کلاه ایمنی و جلیقه نجات خود را تحویل بگیرید. همچنین چون قرار است کاملا خیس شوید، باید وِت سوت (لباس سرهمی غواصی) هم به تن کنید.

خرید بلیط فلای بورد کیش

فوت و فن های فلای بورد کیش

  • شاید به نظر سخت برسد، اما با تمرکز و گوش دادن به راهنمایی‌های مربی خود می‌توانید حداقل 2-3 متر از سطح آب فاصله بگیرید.
  • وقتی حس می‌کنید که ممکن است از جلو بیافتید، وزن خود را روی پاشنه پا بیاندازید و وقتی در حال افتادن از پشت هستید، وزن خود را روی پنجه پا بیاندازید.
  • کسانی که تجربه بازی با اسکوتر برقی را داشته باشند، در حفظ تعادل خود موفق‌تر خواهند بود. دقیقا همان قوانین راجع به این سرگرمی هم صدق می‌کند.

فلای بورد چیست؟

فلای بورد به عنوان یک وسیله مهیج و آبی شناخته می شود که امکان پرواز در هوا را به جای تخته سواری بر روی امواج برای شما فراهم می کند. در واقع فلای بورد قادر به نگه داشتن شما میان زمین و آسمان به کمک کفش هایی با قدرت جریان آب خواهد بود. این کفش ها سبب انتقال فشار آب از طریق شیلنگ قطور و محکمی به زیر پا شده و می توانید از این طریق تا ارتفاع 12 متر به سمت آسمان پرواز کنید. همانگونه که مشهود است این فشار آب به سهولت قابل کنترل نمی باشد، ولی با گذراندن یک دوره آموزشی چند دقیقه ای و زیر نظر مربیان مجرب، امکان یادگیری آن وجود دارد و می توانید به کمک این وسیله، اقدام به شیرجه زدن در آب با انجام حرکات نمایشی و چرخ زدن در آن نمایید و مجدداً به سمت آسمان پرواز کنید. فلای بورد شامل دو نوع حرفه ای و مبتدی بوده که هر یک دارای شرایط خاص خود می باشند.
معرفی این وسیله جذاب و تفریحی برای نخستین بار در کشور چین و در سال 2011 صورت گرفت که بیش از پنج میلیون بار ویدئوی آن تنها در دو هفته بازدید خورد. همین امر سبب شد این وسیله پا به عرصه مسابقات ورزشی و تفریحات توریستی بگذارد. حال شما می توانید در تور کیش تجربه ای به یادماندنی و خاطره انگیز را با گذشت کمتر از یک دهه با فلای بورد داشته باشید. در ادامه سعی می کنیم شما را با شرایط و ضوابط فلای بورد در جزیره کیش آشنا نماییم.

فلای بورد شامل دو نوع حرفه ای و مبتدی بوده که هر یک دارای شرایط خاص خود می باشند

فلای بورد کیش یاب

آشنایی با شرایط و ضوابط مربوط به فلای بورد در جزیره کیش
در مرحله نخست بایستی اقدام به یادگیری نحوه کار کردن با فلای بورد توسط افراد متخصص و مجرب نمایید. مدت زمان این آموزش ها معمولاً 20 دقیقه می باشد. پس از یادگیری نحوه حفظ کردن تعادل خود، به شما اجازه داده می شود تا کفش های حرفه ای آن را بپوشید. البته شما باید دارای بدنی آماده و عضلاتی قوی باشید تا بتوانید این ورزش را انجام دهید.
بسیاری از افراد غیر حرفه ای به اندازه کافی از فلای بورد مبتدی لذت می برند و اصلا سراغ فلای بورد حرفه ای نمی روند. شرایطی نیز برای استفاده از این ورزش جذاب در نظر گرفته شده است که گردشگران باید رعایت نمایند. مثلا افراد بالای 18 سال که قد و هیکل مناسب و همچنین کسانی که وزن کمتر از صد کیلوگرم دارند می توانند از این وسیله تفریحی استفاده نمایند. ولی برای اشخاصی که مبتلا به بیماری های قلبی و صرع هستند و همچنین خانم های باردار و حتی آنهایی که از ارتفاع می ترسند، نباید فلای بورد سواری کنند.
به طور کلی و با توجه به آنچه که بیان نمودیم، کسانی که می خواهند این ورزش مهیج و جذاب را انجام دهند، باید در ابتدا شنا بلد باشند تا حتی با وجود جلیقه نجات نیز حادثه ای برای آنها رخ ندهد. ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که این ورزش هیجانی به یک تصمیم گیری فوری و همچنین عکس العمل سریع نیاز دارد تا به نحو مطلوبی بتوانید تعادل خود را بر روی سطح آب حفظ نمایید.

فرق بین فلای بورد حرفه ای و مبتدی
در حقیقت فرقی که میان این دو فلای بورد وجود دارد، مربوط به کیت الکترونیکی گاز می باشد که موجب تفاوت در هدایت آنها می گردد. باید بدانید که نازل کننده های تعادل در فلای بورد مبتدی وجود دارد. در صورتی که برای نوع حرفه ای آن به جای این نازل کننده های کنترل، کیت الکترونیکی قرار گرفته است. بر این اساس، اگر شما یک فلای بورد سوار حرفه ای هستید، می توانید کاملا مستقل و بدون اینکه به اپراتور احتیاج داشته باشد، به پرواز بپردازید و از شیرجه خود لذت فراوانی ببرید تا یک خاطره به یاد ماندنی داشته باشید.

 

فلای بورد کیش کجاست ؟

جهت مسیریابی به فلای بورد کیش نقشه را بزرگ کنید و با مسیریاب خود اقدام به سفر به لوکیشن مورد نظر نمایید.


اشتراک در
اطلاع از

بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR PRODUCTS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0