کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

کنسرت ایهام پنجشنبه ۱۶ خرداد در تالار پرشین کیش

گروه موسیقی «ایهام» از جمله مجموعه‌های تازه تأسیس موسیقی پاپ ایران پس از تولید و انتشار چند تک آهنگ که با استقبال نسبی مخاطبان مواجه شد، اجراهای زنده خود را پس از پایان ماه مبارک رمضان در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته گروه «ایهام» در اولین گام‌های خود برای برگزاری کنسرت ابتدا روز پنجشنبه ۱۶ خرداد در تالار «پرشین» جزیره کیش میزبان مخاطبان خواهند بود.

گروه موسیقی «ایهام» متشکل از زانیار خسروی و مازیار لشنی سال ۱۳۹۶ موجودیت خود را با انتشار کلیپ «بغض» با بازی امیر آقایی، ویشکا آسایش و مانیا علیجانی در فضای موسیقی پاپ کشور اعلام کرد. این قطعه که در فضای موسیقی تلفیقی تولید شده بود، چند روز بعد از انتشار با استقبال مخاطبان مواجه شد و توانست فضای موسیقایی این مجموعه را به شنونده معرفی کند.

ورود این گروه موسیقی نیز در شرایطی بود که زانیار خسروی پیش از این به عنوان خواننده‌ای در قشر مخاطبان معرفی شده بود که وی را هنرمندی با گروه سنی مخاطب نوجوان می‌شناختند اما او در قالب حضور در گروه «ایهام» تلاش کرد تا با همراهی مازیار لشنی که عمدتاً فعالیت خود را در حوزه موسیقی اصیل ایرانی انجام می‌داد، فضایی را خلق کنند تا طیف گسترده‌تری از مخاطبان را دربر گیرد.

«چشمانت آرزوست»، «دریا»، «نگار»، «جانا»، «دنیای بعد تو»، «حال من»، «وای از این حالم»، «خدا نگهدار»، «بزن باران» از جمله آثاری هستند که تاکنون در قالب تک آهنگ به طرفداران ارائه شده است.

نوشته شده توسط: ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0