کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

رستوران هشتگ کیش

Hashtag Food Hall
معرفی رستوران هشتگ کیش

معرفی رستوران هشتگ کیش

هر کسی بر اساس سلیقه و مزاجش یک رستوران را می‌پسندد. مثلاً ممکن است برای شما تمیزی رستوران مهم‌ترین ویژگی باشد. اما برای کسی که غذا را به صورت بیرون‌بر سفارش می‌دهد تمیزی داخل رستوران مهم نباشد. شاید قیمت‌هایی که در منو رستوران دیده می‌شود برای شما اهمیت زیادی داشته باشد اما در مقابل کسی باشد که دکوراسیون زیبای فضای رستوران را مهم‌تر از لیست قیمت‌ها بداند.

همین چیزها است که رستوران‌ها را به جاهایی پر تردد یا آرام تبدیل می‌کند. البته ماجرا وقتی قشنگ می‌شود که یک رستوران بتواند تمام این سلیقه‌ها را در بر بگیرد .و نگذارد کسی ناراضی از در بیرون برود. خب رستوران هشتگ کیش تمام تلاشش را کرده که به همین هدف برسید. البته این تلاش‌ها را به نتیجه هم رسانده؛ شلوغ بودن این رستوران می‌تواند حجم رضایت مشتریانش را به همه اثبات کند.

تلفن رستوران هشتگ کیش

بخش های مختلف رستوران

فودهال هشتگ، اولین فودهال جزیره کیش، از چهار بخش تشکیل شده است:بخش اول به نام هشتگ مخصوص غذاهای فست فودی است .که دیزاین کلاسیک و جذابی دارد. حضور یک ماشین فولکس قدیمی در کنار تابلوهای راهنمایی و رانندگی، چمدان‌های چرمی و صندلی‌های پایه بلند فضای جالبی را در این بخش به وجود آورده‌اند.بخش دوم به نام شاهنامه که مخصوص غذاهای سنتی و ایرانی است، فضایی با گچ‌بری‌های زیبا که تداعی کننده خانه‌های قدیم ایرانی است با میز و صندلی‌های قدیمی شما را به دل خاطره‌ها می‌برد.

دربخش سوم با نام هشتگ کافه، کافی‌شاپ رستوران با فضایی دنج و صمیمی روحتان را نوازش می‌کند. بوی خوش قهوه در محیطی با دکوراسیون دل‌نشین و آرامش‌بخش خستگی‌ها را از تنتان می‌زداید.در آخرین بخش فودهال که پیتا نام دارد، خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها را پیدا می‌کنید.در مجموعه فودهال هشتگ پلاس در طی روز اجرای موسیقی زنده، لحظات دل‌پذیر و فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم می‌زند. شب‌ها نیز اجرای دیجی محبوب و پرطرفدار این رستوران شب شاد و مفرحی را برای مهمانان می‌سازد.

  • هشتگ : فست فود
  • شاهنامه : غذای اصیل ایرانی
  • هشتگ کافه : کافی شاپ
  • ساندویچ : pita

تاریخچه رستوران هشتگ  

این رستوران از سال 1394 به عنوان اولین فست‌فود مدرن کیش در ساختمان هدیش فعالیت خود را آغاز کرد و پس از استقبال مسافران و کیشوندان تصمیم به گسترش آن گرفته شد. سپس مجموعه مدرن فودهال هشتگ پلاس با مساحتی قریب به 2000 متر در ساختمان گنجینه 2 افتتاح شد.

سفارش آنلاین رستوران هشتگ کیش

امکانات رستوران هشتگ کیش

ظرفیت این رستوران ۸۰ نفر است. شاید کم به نظر برسد اما با این تعداد، میزها در فاصله مناسب قرار گرفته‌اند و فضای رستوران بیش از اندازه شلوغ نمی‌شود.یکی از امکاناتی که این رستوران دارد، اجرای زنده موسیقی است. بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب در رستوران هشتگ کیش موسیقی زنده پخش می‌شود. اگر بخواهیم در مورد این موضوع صادقانه با شما صحبت کنیم باید بگوییم که عده‌ای از این موضوع راضی نیستند. خب این یک مسئله شخصی است؛  خیلی‌ها دوست دارند در فضایی ساکت و آرام غذا بخورند اما درمقابل آن‌ها کسانی هستند که هیچ وقت دوست ندارند اطرافشان بی سروصدا باشد.

پس اگر دوست دارید جای با سکوت غذا بخورید. باید قبل از ساعت ده شب خودتان را به این رستوران برسانید.البته یکی از سالن‌های این فودهال به عنوان سالن VIP در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید در فضایی دور از شلوغی و رفت و آمد غذایتان را نوش جان کنید بهتر است که این سالن را رزرو کنید.می‌توانید از این رستوران به صورت تلفنی غذا سفارش دهید یا برای رزرو میز خاصی که مدنظرتان است اقدام کنید.

قیمت منو رستوران هشتگ کیش

نظرات مردم در مورد رستوران هشتگ

اگر بخواهیم با توجه به نظرات مردم درباره رستوران هشتگ کیش به شما توضیح دهیم. این رستوران بهترین برگرهای جزیره کیش را می‌پزد. ساده‌تر بگوییم، اگر یک بار در این رستوران همبرگر سفارش دهید، دیگر هیچ کدام از رستوران های کیش را برای خوردن همبرگر قبول نمی‌کنید.البته حالا که از همبرگرهای رستوران هشتگ این همه تعریف کردیم، باید عدالت را رعایت کنیم و سیب زمینی‌های خوشمزه آن را هم به رخ شما بکشیم. در کل فست فودهایی که در این رستوران می‌خورید، با قلب و روحتان بازی می‌کند. جوری که دوست دارید هشتگ را به عنوان پاتوق همیشگی خودتان انتخاب کنید.

موقعیت مکانی و دسترسی رستوران

این رستوران در مجتمع گنجینه 2 قرار گرفته است. این رستوران در مرکز کیش قرار گرفته است و نزدیک به مراکز خرید از جمله پردیس 1 و 2، بازار پانیذ و مرکز تجاری است. همچنین، شما می‌توانید از بازارهای دیگر از جمله بازار مروارید و یا میکا مال در زمان بسیار کوتاهی با تاکسی به این رستوران برسید. اگر در هر یک از هتل‌های داریوش، هتل پارمیس، هتل سارا، هتل ارم و هتل‌های دیگری که در در مرکز کیش هستند اقامت دارید، فاصله شما تا این رستوران بسیار کوتاه اس

یکی از مزیت‌های این رستوران نزدیک بودنش به تفریحات کیش است. موقعیت مکانی می‌تواند اثر زیادی در جذب مشتری برای یک رستوران داشته باشد. از آنجایی که رستوران هشتگ درست روبروی کارتینگ کیش قرار دارد، جای خوبی برای صرف یک وعده غذایی به شمار می‌رود. شما می‌توانید یکی از روزهای سفرتان به جزیره کیش را با سر زدن به کارتینگ کیش و رستوران هشتگ برنامه‌ریزی کنید.

برای رسیدن به رستوران هشتگ باید خودتان را به بلوار خلیج فارس در جزیره کیش برسانید. همانطور که گفتیم اگر بتوانید کارتینگ کیش را پیدا کنید، متوجه می‌شوید که فودهال هشتگ از همان روبرو به شما چشمک می‌زند. اگر دوست دارید آدرس را از روی نقشه پیدا کنید، می‌توانید از نقشه زیر استفاده کنید.

رستوران هشتگ کیش نظرات

منو فودهال هشتگ کیش

در منو هشتگ انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع همبرگر و انواع استیک با تنوع بسیار زیاد قرار دارند. در بخش دوم منوی هشتگ انواع سالاد، انواع سیب‌زمینی، انواع هات‌داگ و نان سیر در نظر گرفته شده‌اند.در منوی شاهنامه، بخش غذای اصلی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی را در آن پیدا می‌کنید. بخش کباب‌ها، انواع کباب‌های خوشمزه (پخت و ذغالی) را در خود جا داده است. در این منو انواع سوپ‌ها و سالادها و همچنین نوشیدنی‌ها نیز قرار دارند. بخش اشتها‌آور‌ها و مزه‌ها نیز بخش‌های جذاب این منو هستند.

کافی شاپ فودهال نیز منو جداگانه‌ای برای خود دارد که در آن انواع نوشیدنی‎‌های سرد و گرم که شامل آبمیوه‌های طبیعی، دمنوش‌ها، چای و انواع شربت‌ها می‌شوند را در خود جای داده است.در منوی ساندویچ‌ها، انواع ساندویچ‌ها، سوخاری‌ها و پیش‌غذاها را می‌توانید سفارش دهید.

ساعت کاری رستوران

در دو حالت می‌توانید برای صرف غذا در این رستوران پیش قدم شوید. برای وعده ناهار بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ و برای وعده شام بین ساعات ۲۰ تا ۱ بامداد این رستوران سرویس دهی خواهد داشت. برای تماس با این رستوران شماره ۰۷۶۴۴۴۴۱۰۰۰ در دسترس شماست.اگر برای سفر به این جزیره زیبا، دنبال تورهای ارزان کیش هستید می‌توانید روی آژانس مسافرتی سالیان سفر حساب باز کنید. همکاران ما تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین پروازها و خدمات را در کنار هتل‌های درجه یک کیش، در قالب تور برای مسافران این جزیره آماده کنند. پس اگر به دنبال تورهای لحظه آخری کیش یا تورهای ارزان به این مقصد می‌گردید، سایت ما را هر روز چک کنید. کمترین نرخ‌های این تورها را هر روز روی سایت آپدیت می‌کنیم تا شما بتوانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

نوشته شده توسط: ho3in

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0