کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش

ماهیگیری در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

کیـش‌یـاب:خاطره دل انگیز سفر به جزیره کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی چند برابر خواهد شد.ماهیگیری یکی از مفرح ترین تفریحات کیش به شمار می آید .دریایی زلال و آبهایی آرام و گرمای دلپذیر جنوب شرایط مطلوبی را برای علاقمندان به ماهیگیری فراهم کرده است.

همه ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند تا از جاذبه های گردشگری و امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای آن بهره مند گردند.ماهیگیری در سرتاسر سواحل جزیره آزاد است و بهترین زمان برای این ورزش مفرح در ساعات اولیه صبح و یا در هنگام غروب خورشید و در خنکی هوا می باشد.علاقمندان با استفاده از امکانات ساده ماهیگیری و قلاب های معمولی می توانند بدون بهره مندی از وسایل خاص و یا دانش کافی تنها با هدف بالا بردن روحیه و استفاده از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از اوقات خود را به ماهیگیری اختصاص دهند.

ماهیگیری

ماهیگیری تفریحی در کیش

جزیره کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

نوشته شده توسط: هانیه موسوی

من صرفا یک نویسنده نیستم! من محرک قلمم هستم تا به با به رقص در آوردن آن، بتوانم دنیایی جادویی را با استفاده از کلمات بسازم. در پس این سالها که به نویسندگی مشغول بوده ام، توانسته ام با انگشتانم و قلمم، رویاهایی را بسازم که شاید در دنیای واقعی نتوان به آن دست پیدا کرد. اما حتی خیالش هم قشنگ است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0