کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل لوتوس کیش
نام هتلهتل لوتوس کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینLotus Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۳ ( سال بازسازی ۱۳۹۰ ) | 621
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد اتاق ها72 اتاق
تعداد تخت ها223 تخت
وضعیت دید هتلخیابان | محوطه هتل
رستورانبا ظرفیت 135 نفر
پارکینگندارد
آدرسکیش، میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

هتل لوتوس کیش

Lotus Hotel - 3 Star

هتل لوتوس کیش هتل 3 ستاره در آدرس میدان امیر کبیر جزیره کیش است. این هتل در سال ۱۳۸۳ بنا شده است. و در سال ۱۳۹۰ هم آخرین بار نوسازی شده است. موقعیت مکانی هتل باعث دسترسی بسیار خوب آن به اسکله تفریحی کیش و پلاژ‌های آقایان و بانوان شده است. همینطور مراکز خریدی چون مروارید و زیتون هم فاصله بسیار کمی تا هتل دارند. این هتل 3ستاره که زیرمجموعه گروه هتل‌های هلیا به شمار می‌رود.در سال 1383 با نام هتل لاله شروع به کار کرد. اما پس از بازسازی در سال 1390، نام آن به لوتوس تغییر یافت. این تغییر را می‌توان سبب ایجاد قرابت میان نام هتل با معماری بنای آن دانست. چرا که هم لوتوس (نیلوفر آبی) به‌عنوان یکی از نمادهای ارزشمند ایران باستان شناخته می‌شود. و هم معماری هتل و تزئینات آن یادآور معماری باعظمت دوره هخامنشیان است.در ذهن بسیاری از افراد، سفر به جزیره کیش یک سفر پرهزینه محسوب می‌شود .که امکان آن، تنها با صرف هزینه‌های گزاف مهیا خواهد شد.

هتل لوتوس کیش

نکات مهم

  • یک کودک زیر 5 سال(در صورت عدم استفاده از سروس اضافه) رایگان است.
  •  کودک بالای 3 سال بزرگسال محسوب میشود.
  • نفر اضافه به صورت کف خواب میباشد.
  • این هتل دارای استقبال فرودگاهی برای مهمانان می‌باشد.
  • استعمال دخانیات ممنوع می‌باشد و شامل جریمه می‌شود.

معرفی هتل لوتوس

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های 3 ستاره کهن و با کیفیت جزیره می باشد. که در سال 1383 تاسیس شده است.و در سال 1390 نوسازی گشته است. هتل لوتوس کیش در میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است .و موقعیت جغرافیایی این هتل طوریست که در نزدیکی ساحل دریا و بسیاری از جاذبه های تفریحی جزیره کیش مانند پارک دلفین ها و شهر زیرزمینی کاریز و اسکله تفریحی کیش واقع شده است . نیز فاصله کمی تا مراکز خرید و تجاری جزیره کیش مانند مراکز خرید مرجان , پردیس 1 و 2 و مروارید دارد. هتل لوتوس با پرسنلی با تجربه و کاربلد و با امکانات و خدمات استاندارد یک هتل 3ستاره توانایی پذیرایی شایسته از مهمانان و مسافران جزیره کیش را داراست .

اما واقعیت این است که تعدد و تنوع فضاهای اقامتی این جزیره، امکان کم کردن مخارج را تا حد مطلوبی فراهم کرده است.از بهترین هتل‌های اقتصادی جزیره کیش می‌توان به هتل لوتوس اشاره کرد. که در قلب جزیره قرار دارد.اقامت در این هتل که از دسترسی مناسبی به دریا و بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی برخوردار است. اختصاص بیشترین زمان ممکن به فعالیت‌هایی چون خرید و تفریح را ممکن می‌سازد. علاوه‌بر این، وجود فضای سبز اطراف هتل نیز فرصتی است. تا مسافران بتوانند با حضور در آن، ضمن رفع خستگی روزانه، از امکان پیاده‌روی و تعامل با یکدیگر استفاده کنند.

 

 

اتاق ها و امکانات هتل لوتوس کیش

انواع اتاق های هتل لوتوس

هتل لوتوس دارای 72 اتاق دوتخته تا پنج‌تخته است. که همگی از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس‌بهداشتی و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب برخوردارند. اما امکاناتی چون آباژور، مبلمان، کمد لباس و بالکن به برخی از اتاق‌ها تعلق دارد.اتاق‌های دو‌تخته‌ هتل لوتوس به‌صورت تویین و دبل ارائه می‌شوند. و در اتاق‌های سه‌تخته، چهارتخته و پنج‌تخته آن، یک تخت دونفره و تعدادی تخت‌ یک‌نفره وجود دارد.یکی از ویژگی‌های اتاق‌های هتل لوتس، ارائه اتاق‌ها به دو صورت عادی و هافبرد (ناهار رایگان) است. بنابراین و با درنظرگرفتن تمام جوانب، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت خانواده‌های پرجمعیتی باشد .که به قصد تفریح یا خرید به کیش سفر می‌کنند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل لوتوس

رستوران هتل لوتوس با ظرفیت 135 نفر در طبقه همکف این هتل قرار گرفته. و از ساعت 13 تا 15 میزبان مسافرانی است که تمایل دارند ناهار خود را در هتل صرف کنند. علاوه‌بر این، کافی‌شاپ هتل نیز در همان طبقه و با ظرفیت پذیرایی از پانزده نفر، به‌صورت 24ساعته آمادگی پذیرایی از مهمانان هتل را دارد.در هنگام صبح میهمانان می‌توانند. به رستوران هتل لوتوس سر زده و با انرژی مضاعف روزی پرتکاپو و زیبا را شروع کنند. جالب است بدانید که رستوران هتل لوتوس کیش کادری کارآزموده و فضایی دل‌نشین و آرامش‌بخش دارد. همچنین با ظرفیت ۱۳۵ نفر غذاهای خوش‌طعم ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. همچنین طیف وسیعی از غذاهای لذیذ دریایی و سنتی را برای میهمانان طبخ و آماده کرده و نیاز میهمانان را برطرف می‌کند.

 

رستوران و منو صبحانه هتل لوتوس کیش

امکانات هتل لوتوس

از مهم‌ترین امکانات رایگان هتل لوتوس، ترانسفر استقبال فرودگاهی آن است. که به استثناء رزروهایی که در روز پرواز صورت می‌گیرند. برای تمام مسافران هتل قابل‌استفاده خواهد بود. علاوه بر این، از دیگر امکانات رایگان این هتل می‌توان به صبحانه، اتاق چمدان و دسترسی به اینترنت در لابی اشاره کرد.هتل لوتوس از امکانات دیگری نیز برخوردار است. که براساس تعرفه هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند .و مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از تاکسی سرویس، اینترنت بی‌سیم در اتاق‌ها و لاندری.

هتل لوتوس اتاق های دو تخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته را در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در اختیار مهمانان قرار داده است. در این اتاق های بزرگ و دلباز که بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی به شمار می روند. امکانات رفاهی لازم برای شما در نظر گرفته شده است. از آن جمله می توان به سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار در اتاق ها، بسته آرایشی و بهداشتی، سشوار، تلوزیون LCD، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل

هتل لوتوس کیش در میدان امیرکبیر، روبه‌روی پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف واقع شده است. و می‌توان مسافت بین آن تا برخی از اماکن تجاری و تفریحی جزیره نظیر مرکز خرید مروارید و زیتون، پارک شهر و گذر هنرمندان را در کمتر از پانزده دقیقه به‌صورت پیاده طی کرد. در فاصله 2.5 کیلومتری دریا واقع شده‌است. و مهمانان گرامی می‌توانند با پیمودن مسافت حدود یک کیلومتر ضمن اقامت در این هتل مرکز خرید مروارید کیش نیز دسترسی داشته باشند.

جاذبه‌ های هتل لوتوس کیش

نوساز و شیک بودن، همراه با امکانات و خدمات رفاهی بسیار مطلوب، دسترسی سریع و راحت به دریا، فضای سبز و باغی بزرگ، نزدیکی به مرکز تجاری باعث جذابیت هتل لوتوس نزد مسافران شده است. همچنین پرسنل هتل لوتوس در تلاش اند تا اقامتی دلنشین را برای میهمانان گرامی رقم بزنند.

سؤالات متداول
در این هتل چه امکاناتی رایگان است؟

از امکانات رایگان هتل می‌توان به اینترنت رایگان و نامحدود در لابی اشاره کرد.

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی کیش به هتل کدام است؟

از جاهای دیدنی نزدیک به هتل می‌توان به اسکله تفریحی کیش اشاره کرد.

نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل کدام است؟

دو مرکز خرید زیتون و مروارید فاصله بسیار کمی تا هتل دارند.

فاصله هتل تا ساحل چقدر است؟

فاصله هتل تا پلاژ آقایان ۲ کیلومتر و تا پلاژ بانوان ۲٫۴ کیلومتر است.

آیا این هتل پارکینگ دارد؟

خیر، این هتل پارکینگ ندارد.

امکانات ویژه این هتل چیست؟

از امکانات ویژه هتل می‌توان به صبحانه و ناهار رایگان با رزرو اتاق اشاره کرد.

آیا این هتل از خانم‌های مجرد پذیرش می‌کند؟

بله، هتل با مدارک شناسایی معتبر از خانم‌های مجرد پذیرش می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0