کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

راهنمایی مراکز خرید در کیش

یکی از برنامه های اکثر مسافران کیش برنامه خرید از مراکز خرید این جزیره زیبا می باشد . ما در این مطلب از مراکز خرید و پاساژهای کیش که خیلی هم زیاد هستند و مسافران همیشه درگیر انتخاب کردن از بین آنها برای خرید هستند می پردازیم .

همان طور که می دانید و شنیده اید جزیره کیش دارای بازارها و مراکز خرید زیاد با تنوع اجناس بسیار بالا است. این تعداد بالای مراکز خرید و پاساژهای کیش و تنوع اجناس ممکن است مسافران را دچار سردرگمی در خرید کند و نتوانند خرید درست و مناسبی داشته باشند. اگر قصد سفر به کیش و خرید از این جزیره را دارید توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید تا با مراکز خرید مختلف در کیش آشنا شوید و نکاتی را برای خرید مناسب از کیش بدانید .

 

خرید در کیش

درست است که کیش دارای تعداد زیادی مرکز خرید و بازار است، اما این نباید باعث شود تا فکر کنید می توانید در خرید در  کیش، اجناس را از این جزیره به صورت ارزان تر و قیمت پایین تری نسبت به شهر خود تهیه کنید. بهتر است قبل از سفر به این جزیره سری به بازارهای شهر خودتان بزنید و با قیمت اجناس مختلف آشنا شوید. زیرا ممکن است همان کالایی که در این جزیره خریداری می کنید در شهر خودتان با قیمت پایین تری عرضه شود. به دلیل مراکز خرید زیاد و نزدیک به هم در کیش، بهتر است در خرید عجله نکنید و فریب زرق  وبرق و ظاهر فروشگاه ها را نخورید. سعی کنید قیمت ها را در مراکز مختلف باهم مقایسه کنید تا بتوانید مرکز خرید ارزان تری را پیدا کنید. نکته بعدی در مورد خرید اجناس اصل و قلابی است. نباید فکر کنید که در این جزیره همه اجناس اصل هستند. بنابراین در هنگام خرید اجناس برند، به اصل و تقلبی بودن آن دقت داشته باشید. باید بدانید که برندهایی مانند  آرمانی، ورساچی، دیزل و لیوایز در ایران نمایندگی ندارند. چانه زدن، رسمی است که در همه جای ایران وجود دارد. در جزیره کیش نیز می توانید این کار را انجام دهید و تخفیف های خوبی از فروشنده ها بگیرید. قرعه کشی یکی از مراسم هایی است که در هریک از مراکز خرید این جزیره انجام می شود. از هر فروشگاهی که خرید می کنید کارت قرعه کشی را دریافت کنید. یادتان باشد ساعت انجام قرعه کشی را بپرسید و شانس خود را از دست ندهید.

گران ترین مراکز خرید

مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2 و مرکز خرید دامون جزو گران ترین مراکز خرید کیش هستند. در این مراکز هم می توانید خرید کنید و هم تفریح.

 

ارزان ترین مراکز خرید

اگر به دنبال ارزان ترین مراکز خرید کیش هستید، ما پانیذ، ونوس و مروارید را به شما معرفی می کنیم. این مراکز اجناسی ارزان و باکیفیت را عرضه می کنند. بازار لوازم چینی نیز یکی از بازارهایی است که قیمت کالاهایشان زیر 20 هزارتومان می باشد. این بازار در در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد. بازار صفین عرب ها و مجتمع تجاری پارس خلیج فارس نیز از جمله بازارهای ارزان این جزیره می باشند.

 

مراکز خرید با قیمت مناسب

مسافرانی که زیاد به کیش سفر می کنند می توانند راهنماهای خوبی برای خرید در کیش باشند. پاساژهای کیش مانند مرکز تجاری کیش، مرکز تجاری پردیس2  و مرکز خرید مروارید، مراکزی هستند که مسافران باتجربه به ما پیشنهاد می کنند. از این مراکز می توانید اجناس خوب و باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در این مراکز انواع کیف، کفش و لباس را می توانید پیدا کنید. حتی فروشگاه هایی با برندهای معتبر نیز در این مراکز پیدا می شوند. یادتان باشد که برای یک خرید خوب باید خوب بگردید.

در خرید لوازم الکترونیکی از کیش دقت زیادی بکنید

همیشه این تصور در بین مردم بوده است که لوازم صوتی و تصویری و گوشی های موبایل در جزیره کیش قیمت مناسب تری دارند. زیرا این وسایل با کشتی وارد جزیره می شوند و از این رو ارزان تر در می آیند. باید بدانید این یکی از اشتباهات رایج بین مردم می باشد. هرگز لوازمی مثل دوربین عکاسی و فیلمبرداری، موبایل، لپ تاپ و سیستم های صوتی و تصویری را از جزیره کیش خریداری نکنید. برخی از این لوازم نه تنها قیمت پایین تری ندارند، بلکه گران تر نیز هستند. اگر قصد خرید این اجناس را داشتید توجه داشته باشید که برندهای آن در شهر شما دارای نمایندگی و گارانتی باشند.

 

لوازم خانگی را از بازار پردیس 2 بخرید

لوازم خانگی یکی دیگر از خریدهایی است که افراد ترجیح می دهند از پاساژهای کیش یا قشم تهیه کنند. زیرا بر این باورند که این کالاها را می توان در آن جا به صورت اصل پیدا کرد. به علاوه این که قیمت این لوازم در نمایندگی های کیش از شهرهای دیگر پایین تر می باشد. اگر قصد خرید لوازم خانگی در کیش را دارید، حتما سری به بازار پردیس 2 بزنید.

 

خرید شکلات و قهوه

شکلات و قهوه جزو سوغاتی های جزیره کیش به حساب می آید. قیمت این اجناس در پاساژهای کیش نسبت به شهر های دیگر پایین تر است.  شکلات فروشی ها را در تمامی مراکز خرید این جزیره می توانید پیدا کنید. مسافران باتجربه پیشنهاد می کنند که شکلات و قهوه را از فروشگاه های آرتاکیش خریداری کنید زیرا نسبت به فروشگاه های دیگر تنوع بالاتر و قیمت مناسب تری دارند. فروشگاه های آرتاکیش در تمامی مراکز خرید این جزیره شعبه دارند.

 

خرید لباس و عطر

لباس یا عطر از جمله سوغاتی هایی است که طرفدار زیادی در خرید در کیش دارد. اگر قصد خرید لباس ورزشی یا لباس مجلسی زنانه را دارید، بازار پردیس 1 را از دست ندهید. این مرکز تنوع بسیاری در این زمینه دارد. برای خرید لباس نوزاد و بچه گانه حتما سری به بازار مرجان بزنید. از دیگر بازارهای مناسب برای خرید نوزاد پاساژ پارس خلیج فارس و بازار عرب ها می باشند. بازار زیتون برای خرید عطر های اصل بسیار مناسب و قابل اعتماد است. در این مقاله سعی کردیم تا نکاتی ر ا برای یک خرید خوب برای شما عزیزان بیان کنیم. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که قیمت اجناس در کیش پایین تر از شهر خودتان نیست. از آن جایی که عمر سفر کوتاه است، بهتر است به جای دور زدن در پاساژهای کیش سعی کنید از جاهای دیدنی این شهر دیدن کنید و تفریح کنید. امیدواریم سفر خوبی را تجربه کنید.

نوشته شده توسط: ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0