کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل سان رایز کیش
نام هتلهتل سان رایز کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینSunrise Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۲ ( سال بازسازی ۱۳۹۷ ) | 621
تعداد طبقات4 طبقه
تعداد اتاق ها61 اتاق
تعداد تخت ها167 تخت
وضعیت دید هتلخیابان | محوطه هتل
رستورانبا ظرفیت 130 نفر
پارکینگندارد
آدرسکیش، مقابل بازار پردیس ۲

هتل سان رایز کیش

Sunrise Hotel - 3 Star

هتل سان رایز کیش هتلی 3 ستاره در نزدیکی بازار پردیس ۲ جزیره است. این هتل در سال ۱۳۸۲ احداث گردیده و در سال ۱۳۹۷ هم مورد نوسازی قرار گرفته است. هتل دسترسی بسیار آسانی به مراکز خرید دارد و پیاده‌روی کوتاهی می‌توان به مراکزی چون رویال مال و کیش مال دسترسی داشت. همچنین هتل فاصله خیلی کمی تا ساحل دارد و اسکله تفریحی کیش و پلاژ‌های آقایان و بانوان به‌راحتی قابل‌ دسترسی هستند.

هتل سان رایز کیش

نکات مهم

  • اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه رایگان است.
  • در این هتل تخت اضافه ارائه نمی‌شود.
  • در حال حاضر هتل از پذیرش اتباع خارجی معذور است.
  • پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با ارائه شناسنامه عکس‌دار انجام می‌شود.

معرفی هتل سان رایز

هتل سان رایز کیش یک  هتل سه ستاره و ارزان است که در بخش شرقی جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1382 بنا شده و بعد از 15 سال خدمات به مسافران، به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمت رسانی و امکانات، در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سان رایز با 2400 متر مربع زیربنا، در 4 طبقه ساخته شده و 61 باب اتاق متنوع را در خود جای داده است که می‌توانید با توجه به نیاز خود از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید. استفاده از کادر آموزش‌دیده و به‌کارگیری وسایل و تکنیک‌های نوین هتلداری، باعث شده تا مسافران جزیره برای چندمین بار مهمان این هتل باشند.

هتل سان رایز در دل مراکز تجاری قرار گرفته است. مسافرانی که به‌قصد خرید یا تجارت و بازرگانی به جزیره آب و آفتاب سفر می‌کنند. باید در هتلی اقامت داشته باشند که از نظر دسترسی و مقرون‌به‌صرفه بودن در جایگاه خوبی قرار گرفته باشد. هتل سان رایز کیش نه‌تنها می‌تواند بازرگانان را راضی نگه دارد. بلکه امکانات و خدمات این هتل برای کاربرانی که به‌قصد تفریح و گذراندن اوقات فراغت به کیش سفر کرده‌اند را هم خشنود می‌کند.

امکانات هتل سان رایز

نکته‌ای که قبل از انتخاب هتل باید به آن توجه کنیم و بر اساس آن اولویت‌های خودمان را مشخص کرده و از میان همه گزینه‌ها یکی را انتخاب کنیم. امکانات هتل است. این هتل با توجه به تعداد ستاره و سطح کیفی ارائه خدماتش، امکانات قابل قبولی دارد که نیازهای مسافران را برآورده می‌کند. و با اقامت در این هتل هیچ گونه احساس کمبودی نخواهند کرد. این امکانات خیلی متنوع و زیاد نیستند ولی تمامی نیازهای اولیه شما و انتظاراتی که از یک هتل 3 ستاره در کیش دارید را به خوبی برطرف می‌نماید.

این هتل باشگاه بدنسازی، استخر و سالن ماساژ ندارد. ولی یک مسیر برای پیاده‌روی و یک مسیر برای دوچرخه سواری برای شما وجود دارد. البته با توجه به تعداد ستاره‌های هتل و هزینه‌ای که بابت رزرو آن می‌پردازید، عدم وجود این امکانات، طبیعی به نظر می‌رسد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به روم سرویس، خدمات لاندری و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل سان رایز کیش رستوران منو غذا

رستوران هتل سان رایز

هتل سان رایز دارای دو سالن غذاخوری و یک کافی‌شاپ و چایخانه است. رستوران ایرانی سان رایز در طبقه اول با ظرفیتی بالغ بر نود نفر در محیطی کلاسیک و لوکس، انواع غذاهای ایرانی و سنتی را طبخ و ارائه می‌کند. اگر قصد دارید که از خدمات این رستوران بهره‌مند شوید. باید در وعده صبحانه یا نهار مهمان این سالن باشید.

رستوران اصلی هتل به نام سان رایز در طبقه همکف هتل قرار داشته و در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام ظرفیت پذیرایی از 100 مهمان را دارد. رستوران ایتالیایی هتل سان رایز با ظرفیت پنجاه نفر پذیرای مسافران هتل است. این مجموعه با طراحی مدرن و شیک خود می‌تواند بهترین خوراک‌های ایتالیایی و فست‌فودها را در اختیار شما و همراهانتان قرار دهد. این سالن به‌صورت ۲۴ ساعته به مسافران سرویس می‌دهد.

کافی شاپ هتل سان رایز

کافی شاپ سان رایز نیز در لابی هتل قرار دارد. و به صورت شبانه روزی می‌توانید از آن استفاده کرده و لحظات آرامی را در آن سپری کنید. همچنین در محوطه هتل می‌توانید از کافه سنتی استفاده کنید که از ساعت 16 بعد از ظهر تا 4 صبح به ارائه سرویس می‌پردازد.کافی‌شاپ این مجموعه یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل سان رایز محسوب می‌شود. کافه سان رایز با طراحی و دکوراسیون فوق‌العاده خود می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز اوقات خوشی را برایتان فراهم کند. شما می‌توانید انواع کیک و شیرینی، دسر، نوشیدنی و تنقلات را در این کافه سفارش دهید.

امکانات هتل سان رایز کیش

اتاق های هتل سان رایز

این هتل تعداد 61 اتاق را در 4 طبقه خود به نحوی تجهیز کرده است که پاسخگوی نیازهای متفاوت مهمانان و نفرات آن‌ها باشد و در مجموع دارای 167 تخت خواب است. سه مدل اتاق متفاوت در این هتل وجود دارد: اتاق دو تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته.کی دیگر از مزایای انتخاب هتل سان رایز کیش، تنوع در دسته‌بندی اتاق‌ها است. این امر باعث شده تا مسافران بتوانند به‌راحتی نیاز خود را بسته به سلیقه و بودجه‌شان تامین کنند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته استاندارد، ممتاز و رویال می‌شود. علاوه بر این‌ها سوئیت‌های یک‌خوابه با ظرفیتی سه تا چهار نفر هم برای جمع‌های خانوادگی طراحی شده‌اند.

تمامی این واحدهای اقامتی منظره‌ای رو به خیابان و محوطه هتل دارند. و از امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه قوی، لوازم و سرویس بهداشتی، یخچال و اینترنت نامحدود برخوردار هستند. شما به‌عنوان یکی از کاربران علی‌بابا می‌توانید از طریق وب‌سایت ما اقامتگاه خود را با تخفیف ویژه و پشتیبانی تمام‌وقت رزرو کنید.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل  

برای رسیدن به هتل سان رایز ، باید خودتان را به بلوار خیام، میدان پردیس، مقابل بازار پردیس ۲ برسانید. موقعیت مکانی این مجموعه به شما این فرصت را می‌دهد. تا به‌راحتی از مراکز خرید معتبری مانند بازار پردیس ۱ و ۲، رویال مال، کیش مال، بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار مروارید دیدن کنید. مسافران می‌توانند فاصله هتل تا این مراکز تجاری را ده تا پانزده دقیقه پیاده‌روی کنند. و در طول مسیر از فروشگاه‌های کوچک‌تر، فضای سبز و ساحل دریا بگذرند. اگر شما از علاقه‌مندان جاذبه‌های تاریخی یا تفریحی هم باشید. می‌توانید نهایتا با شش دقیقه رانندگی به اماکنی همچون کوه نور، کارتینگ، فلای بورد، کیبل اسکی، پارک مرجان‌ها و باغ پرندگان برسید. اجاره خودروهای لوکس بدون راننده یا خدمات تاکسی‌سرویس هتل می‌تواند یک فرصت خوب برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزیره باشد.

 

سؤالات متداول
آیا این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی دارد؟

خیر، هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه نمی‌دهد.

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی کیش به هتل کدام است؟

اسکله تفریحی کیش از جاهای دیدنی نزدیک هتل با فاصله ۱٫۶ کیلومتر است.

امکانات ویژه این هتل چیست؟

از امکانات ویژه هتل می‌توان به اجاره خودرو بدون راننده و خدمات تور اشاره کرد.

آیا اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی دارند؟

خیر، سرویس بهداشتی اتاق‌ها فرنگی است.

آیا این هتل پارکینگ دارد؟

خیر، این هتل پارکینگ ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0