کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل گلدیس کیش
نام هتلهتل گلدیس کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینGoldis Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۵۴ ( سال بازسازی ۱۳۹۵ ) | 621
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد اتاق ها75 اتاق
تعداد تخت ها240 تخت
وضعیت دید هتلمحوطه هتل
رستورانبا ظرفیت 120 نفر
پارکینگبا ظرفیت 25 خودرو (رایگان)
آدرسکیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق

هتل گلدیس کیش

Goldis Hotel - 3 Star

هتل گلدیس یکی از کهن ترین و خوش‌ منظره‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که در موقعیت مکانی عالی (بلوار ایران) و در نزدیکی بسیاری از تفریحگاه‌های جذاب و دیدنی کیش قرار گرفته است. این هتل 3ستاره با داشتن ۷۵ واحد اقامتی مجهز به‌تمامی امکانات رفاهی، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی برای گردشگرانی بشمار می‌رود که قصد دارند با تهیه بلیط کیش لحظه آخری و با صرف بودجه‌ای اندک از تمامی مزایا و امکانات هتلی 3ستاره بهره‌مند گردند.

هتل گلدیس کیش

نکات مهم

  •  ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است.
  •  به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی (از 8 تا لغایت ساعت 22) می باشد.
  • در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
  • سرویس خواب اضافه به صورت تخت ارائه می شود.
  • هتل دو طبقه و فاقد آسانسور می باشد.
  •  قابل توجه میهمانان گرامی، ترانسفر (استقبال فرودگاهی) بعد از ساعت 22 انجام نمی پذیرد.
  • اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.

معرفی هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش یکی از با قدمت ترین  هتل‌های این جزیره  کیش است. در دهه 50 شمسی در زمینی بالغ بر 6 هکتار ساخته شد. این هتل 3 ستاره پس از 3 دهه فعالیت مورد نوسازی قرار گرفت. و یکی از هتل‌های قیمت مناسب کیش به حساب می‌آید. در مجموع دو طبقه هتل گلدیس 75 اتاق با 240 تخت، برای مسافران مهیا شده است. هتل گلدیس برگ برنده بارزی ندارد تنها نکته مهمی که باید در مورد آن بدانید، این است که این هتل در شمال جزیره و نزدیک به دریا قرار دارد. در حالی که بیشتر تفریحات هیجان انگیز و مراکز خرید معروف در بخش شرقی و جنوبی کیش هستند. به همین دلیل لازم است در مورد دسترسی‌های این هتل به خوبی بدانید. تا هزینه‌ای که با انتخاب هتلی اقتصادی قصد صرفه‌جویی در آن را داشته‌اید. به طور کل صرف رفت و آمد نشود.

موقعیت مکانی و دسترسی

هتل گلدیس کیش یکی از هتل‌هایی است از سال‌های دور برای رفاه حال تاجران و دیپلمات‌های خارجی در بلوار ایران حدفاصل میدان خلیج فارس تا میدان هرمزگان ساخته شد. اگر هدف شما از سفر به این جزیره خرید، گردش و تفریح خانوادگی است ما در بخش شرقی و جنوبی کیش هتل‌هایی با موقعیت‌های بهتر را معرفی کرده‌ایم. در حالی که اگر برای انجام امور اداری، گرفتن مجوز، ترخیص بار و بازدید از مناطق تاریخی به کیش سفر می‌کنید هتل گلدیس انتخاب مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای شما خواهد بود.

اداره برق، شرکت عمران و آب، ساختمان صدا و سیما، ساختمان دولتی جام جم، سازمان منطقه آزاد کیش و اداره گمرک از ساختمان‌های دولتی نزدیک به این هتل هستند. از مراکز حائز اهمیت که در همسایگی این هتل واقع شده‌اند. نیز باید به دهکده المپیک، بیمارستان دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل، دادگستری کیش و محل لندینگ کرافت اشاره کرد. در صورتی که خواستار بازدید از بخش تاریخی این جزیره هستید .نیز شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و ساحل دامون از مکان‌هایی است که نباید از دست بدهید. از جمله مراکز تفریحی تازه تاسیسی که نزدیک به هتل هستند.می‌توان به استخر کرانه سرپوشیده بانوان و کلوپ مردانه سی من اشاره کرد.

رزرو اینترنتی هتل گلدیس کیش

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

آخرین نوسازی هتل گلدیس کیش به سال 1395 برمی‌گردد. که بیشتر در جهت به‌روز کردن تجهیزات داخلی اتاق‌ها بوده است. از آن‌جا که این هتل خدمات VIP ارائه نمی‌دهد. امکانات اتاق‌ها تقریبا یکسان هستند. در هر اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته به تعداد نفرات تخت و مبلمان قرار دارد. حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، تلویزیون و یخچال نیز از امکانات داخلی تمامی اتاق‌ها هستند. برای استفاده از اینترنت رایگان نیز می‌توانید به بخش لابی هتل مراجعه کنید.

گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل گلدیس کیش از نظر امکانات هیچ کم و کسری نداشته .و به کلیه اسباب و لوازم اقامتی از قبیل: میزتحریر، یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، دراور، سیستم اعلام حریق، آباژور، لوازم بهداشتی و استحمام، سرویس بهداشتی فرنگی و سنتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن، رخت‌آویز و کمد لباس مجهز شده‌اند. به منظور رفاه حال میهمانان هتل، خدمات خانه‌داری، لباسشویی و نظافت اتاق‌ها به‌طور منظم و در هر زمان از روز (در صورت درخواست میهمانان هتل) صورت می‌پذیرد.

غذاهای هتل گلدیس کیش منو

رستوران و کافی شاپ هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش محوطه بزرگ و باصفایی دارد .که در آن یک کافی‌شاپ با امکان سرو چای و قلیان قرار گرفته است. افرادی که صرف میان وعده و نوشیدنی را در محیطی که قلیان سرو می‌شود. را دوست ندارند هم می‌توانند به کافی‌شاپ واقع در طبقه همکف هتل بروند. این هتل از یک رستوران بزرگ با ظرفیت 120 نفر برخوردار است .که در وعده‌های ناهار و شام با منوی کاملی از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی در طبقه همکف از مهمانان پذیرایی می‌کند. صبحانه هم در همین رستوران سرو می‌شود.

 

ویدئو معرفی هتل :

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0