کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل شایلی کیش
نام هتلهتل شایلی کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینShayli Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۵ ( سال بازسازی ۱۳۹۴ ) | 621
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد اتاق ها39 اتاق
تعداد تخت ها106 تخت تخت
وضعیت دید هتلخیابان
رستورانبا ظرفیت64 نفر
پارکینگبا ظرفیت ۲۰ خودرو (رایگان)
آدرسکیش، انتهای بلوار دریا

هتل شایلی کیش

Shayli Hotel - 3 Star

هتل شایلی یکی از هتل های سه ستاره با کیفیت کیش است که درست در انتهای بلوار دریا واقع شده است. دسترسی مناسبی به همه بازارها و تفریح های کیش دارد. این هتل در سال 1394 بازسازی شده و در حال حاضر دارای 39 باب اتاق و سوئیت می باشد. ساختمان هتل شایلی 2 طبقه است و اتاق های این هتل به اینترنت و تلوزیون مجهز هستند. در رستوران این هتل امکان استفاده از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد و رستوران معروف کوه نور نیز در نزدیکی هتل قرار دارد.

هتل شایلی کیش

نکات مهم

  • اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه رایگان است.
  • در این هتل تخت اضافه ارائه نمی‌شود.
  • ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.
  • رزرو های این هتل غیر قابل کنسلی و غیر قابل برگشت میباشد.
  • هتل ترانسفرتا قبل از ساعت 21 را قبول می کند.

معرفی هتل شایلی کیش

انتخاب یک اقامتگاه مناسب، دغدغه‌ای همیشگی مسافران است. زیرا برخی افراد تمایل دارند در فصل گرما به کیش مسافرت کنند تا از تفریحات آبی جزیره، حسابی لذت ببرند. برخی دیگر هم، شش ماه دوم سال را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند. انتخاب زمان سفر، به سلیقه و حال و هوای شما بستگی دارد،هتل شایلی کیش در بلوار دریا قرار دارد و با سه ستاره درخشان، به شما اطمینان می‌دهد که اقامتی آسوده، برایتان فراهم خواهد کرد. هتل شایلی کیش در سال ۱۳۸۵ بنا شد و در سال ۱۳۹۴ با نوساز شدن تجهیزات و تغییرات اساسی در دکوراسیون، فعالیت خود را با اتمسفری جذاب‌تر، ادامه می‌دهد. فاصله کوتاه هتل شایلی کیش با آب‌های نیلگون خلیج فارس، امتیاز مهمی برای این هتل محسوب می‌شود.

همچنین بسیاری از مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی کیش، در نزدیکی هتل شایلی قرار گرفته‌اند. بنابراین هتلی که امکانات باکیفیتی ارائه می‌دهد و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد، می‌تواند در سفر بعدی شما به کیش، انتخابی عالی برای اقامت باشد. علاوه بر این، پرسنل مجرب و خوشرو هتل شایلی کیش، خاطره‌ای به‌یاد ماندنی و شیرین از اقامت در این هتل برای شما رقم می‌زنند.

دیزاین اتاق هتل شایلی کیش

آدرس هتل شایلی کیش

در انتهای بلوار دریا، چند هتل وجود دارند که ساختمان دو طبقه سفید رنگ با سایه‌بان‌های قرمز، متعلق به هتل شایلی کیش است. فاصله هتل شایلی تا ساحل خلیج فارس، حدود دو کیلومتر است که می‌توانید این مسیر را با پیاده‌روی پانزده دقیقه‌ای طی کنید یا با خودرو بعد از پنج دقیقه به مقصد برسید. اگر اهل تفریحات جذاب آبی هستید، بهتر است بدانید که هتل شایلی کیش فقط یک کیلومتر با اسکله تفریحی فاصله دارد. مراکزی مانند پلاژ آقایان، استادیوم والیبال ساحلی، بولینگ مریم و کارتینگ هم در یک کیلومتری هتل شایلی قرار گرفته‌اند. اگر اهل پیاده‌روی باشید، این مسیر را حداکثر در بیست دقیقه طی خواهید کرد. همچنین تاکسی سرویس هتل، در اختیار شما است تا سریع‌تر به مقصد خود بروید. تاکسی‌های اینترنتی جزیره، گزینه مناسب دیگری برای طی کردن مسیرهای طولانی هستند.

از هر چه بگذریم، صحبت از مراکز خرید کیش را فراموش نمی‌کنیم. بازار مروارید، بازار زیتون، بازار پانیذ و تعداد دیگری از مراکز خرید محبوب جزیره، در فاصله‌‌ای حدود یک کیلومتری هتل شایلی قرار دارند. اگر ترجیح می‌دهید ناهار و شام را خارج از هتل میل کنید، رستوران کوه نور، در فاصله ششصد متری هتل شایلی کیش است. این رستوران، آیتم‌های شگفت‌انگیزی از طبیعت را در برگرفته و علاوه بر منوی متنوع، برنامه‌های جذابی مانند موسیقی زنده، اجرا می‌کند.

اتاق های هتل شایلی کیش

۳۹ اتاق‌ هتل شایلی، بر اساس ظرفیت، مساحت و محل قرارگیری در ساختمان دسته‌بندی شده‌اند. اگر قصد دارید اتاقی را در هتل شایلی کیش رزرو کنید، این گزینه‌ها در اختیار شما هستند: اتاق دو تخته دبل ممتاز با مساحت ۲۰ مترمربع، اتاق دو تخته دبل لوکس با مساحت ۲۸ مترمربع و اتاق سه نفره لوکس با ۳۰ مترمربع. اتاق‌های لوکس در طبقه اول و همکف قرار دارند و امکان پذیرش یک نفر سرویس خواب اضافه در اختیار شما قرار می‌دهند که به صورت کاناپه تخت‌شو است.

اگر فضاهای بزرگتر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید نگاهی به سوییت رویال یک خوابه چهار نفره بیندازید. این سوییت ۳۵ متری، دارای اتاق نشیمن و اتاق خواب است و یک تخت دبل و دو کاناپه تخت شو در اختیار شما می‌گذارد.تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و صندوق امانات از جمله امکانات اتاق‌ها هستند. سرویس بهداشتی فرنگی با پارتیشن شیشه‌ای از حمام جدا می‌شود و تهویه مناسبی دارد. در اتاق‌های هتل شایلی ، از سیستم اسپیلت برای سرمایش و گرمایش استفاده می‌شود.

 

لابی هتل شایلی کیش شماره تماس

امکانات هتل شایلی کیش

یکی از امکانات رایگانی که هتل شایلی ، پیشنهاد می‌کند، ترانسفر استقبال در فرودگاه است و اگر با خودرو به جزیره سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ مسقف هتل به طور رایگان استفاده کنید. ویلچر و رمپ ورودی به هتل، برای مهمانانی که محدودیت حرکتی دارند، در نظر گرفته شده است. به این نکته توجه داشته باشید که هتل شایلی ، فاقد آسانسور است. بنابراین اگر رفت و آمد از پلکان برای شما یا همسفرانتان دشوار است، می‌توانید پیش از رزرو اتاق، این مشکل را به بخش رزرواسیون اطلاع دهید تا اتاق‌های طبقه همکف را در اختیار شما قرار دهند.

رستوران هتل شایلی در طبقه اول و با ظرفیت ۱۵۰ نفر، آماده ارائه منوی متنوع در وعده ناهار است. منوی رستوران برای شام به فست‌فودها محدود می‌شود. با رزرو اتاق در هتل شایلی ، صبحانه را به صورت بوفه رایگان در همین رستوران میل می‌کنید. کافی‌شاپ هتل شایلی در طبقه همکف قرار دارد و ۲۴ ساعته فعال است. سرویس دائمی کافی‌شاپ، این امکان را به شما می‌دهد که در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانید نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید و دقایق آرامش‌بخشی را به تنهایی یا در کنار همسفران خود سپری کنید.

 

رستوران هتل شایلی کیش، تنوع غذاهای لذیذ و خوش مزه

در هتل شایلی فضایی به رستوران بسیار شیک و زیبا اختصاص داده شده است. مهمانان هتل می توانند در صورت مراجعه به رستوران هتل، غذاهای لذیذ و خوش مزه مورد علاقه خود را صرف کنند. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه تمامی غذاهای این رستوران را با مواد اولیه تازه و با کیفیت سرو می کنند. از این رو طعم بی نظیر غذاها شما را ترغیب به صرف آن ها خواهد کرد.

کافی شاپ شایلی کیش مکانی دنج و آرامبخش در این هتل می باشد که مهمانان می توانند ساعاتی از اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، شیک های خوشمزه، عصرانه های سبک و …. در منوی این کافی شاپ سرو می شود. شما می توانید قرار های دوستانه خود را نیز در این مکان برگذار نمایید.

ویدئو معرفی هتل :

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0