کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل آبادگران کیش
نام هتلهتل آبادگران کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینAbadgaran Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۰ ( سال بازسازی ۱۳۹۷ ) | 621
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد اتاق ها76 اتاق
تعداد تخت ها310 تخت
وضعیت دید هتلساحل | خیابان | محوطه هتل
رستورانبا ظرفیت ۲۵۰ نفر
پارکینگبا ظرفیت 30 خودرو (رایگان)
آدرسکیش، خیابان پروین اعتصامی

هتل آبادگران کیش

Abadgaran Hotel - 3 Star

هتل آبادگران هتل‌ 3 ستاره است که اتاق‌ها و ویلاهایی در نزدیکی دریای خلیج فارس ارائه می‌دهد. این هتل در خیابان پروین اعتصامی کیش واقع شده است. و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل برسانید. این هتل در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت.
هتل 2 طبقه و ۷۶ اتاق، سوئیت و ویلای باکیفیت دارد. ظرفیت هتل آبادگران کیش در مجموع «۲۵۰ تخت» است. حدود ۸۰ درصد واحدهای این مجموعه سرویس بهداشتی فرنگی دارند. سوئیت‌های یک خوابه چهار تخته، پنج تخته و سوئیت دو خوابه شش تخته، همچنین تمام اتاق‌های فاز ویلایی دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند و بقیه اتاق‌ها و سوئیت‌ها سرویس بهداشتی ایرانی دارند.

هتل آبادگران کیش

نکات مهم

  • رزرو یک شب اقامت نیاز به هماهنگی تلفنی دارد، در غیراین‌صورت کل رزرو کنسل می‌شود.
  • هزینه رزرو برای یک کودک زیر ۵ سال داخل هر اتاق رایگان است.
  • در این هتل امکان دریافت تخت اضافه وجود ندارد.
  • این هتل دارای استقبال فرودگاهی برای مهمانان می‌باشد.

معرفی هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران هتل‌ سه ستاره جزیره بزرگ کیش است و با داشتنی پرسنل ماهر و برخورداری از امکاناتی عالی ، همیشه نقش اصلی در رفاه و راحتی مهمانانش ایفا می‌کند. موقعیت جغرافیایی هتل بی‌نظیر است. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده است. و امکان قدم زدن و دوچرخه سواری و هر نوع فعالیت دیگری در سواحل مواج خلیچ فارس را به راحتی فراهم آورده است.

از طرفی دیگر، اماکن توریستی و تفریحی و همچنین بازارها و مراکز خرید جزیره کیش نیز فاصله چندان زیادی با هتل آبادگران کیش ندارند. ساختمان سه طبقه هتل آبادگران ، ۷۶ باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. این واحدهای اقامتی تنوع بسیار زیادی داشته و گزینه‌های مختلفی پیش روی مسافران و گردشگران می‌گذارند. با رزرو این هتل می‌توانید یکی‌ از آپارتمان‌های یک تا پنج خوابه، ویلای پنج تخته یا سوئیت‌های دو تا چهار تخته هتل آبادگران کیش را انتخاب کنید و با آسودگی خاطر از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

اتاق های  هتل و امکانات اتاق ها

در مورد این اتاق‌ها بد نیست بدانید که اکثر آنها طی بازسازی اساسی که در سال ۱۳۹۷ در هتل آبادگران کیش انجام شد، به خوبی تزیین و با امکاناتی مثل حمام، لوازم بهداشتی، مینی بار، یخچال، تلفن، انواع سیستم‌های مختلف مثل سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، کمد و بالکن تجهیز شدند. از این رو، بعید به نظر می‌رسد که مهمانی خوش سلیقه و خوش ذوق در فضای داخلی این اتاق‌ها قدم بگذارد و در همان نگاه اول، عاشق این مکان‌ها نشود.

اتاق دو تخته

اتاق های دو تخته هتل آبادگران برای سفرهای دو نفره فضای بزرگی دارد. در این اتاق ها یک تخت دبل با ابعاد استاندارد برای استفاده مسافران قرار داده اند. مسافران در زمان استراحت برای سرگرمی می توانند. از تلویزیون اتاق برای تماشای برنامه مورد نظر خود استفاده نمایند. از دیگر امکانات موجود در این اتاق ها می توان به حمام اختصاصی با دوش، رخت آویز، دراور، کمد لباس، تلفن، مبلمان، دمپایی ، صندوق امانات، حوله ، روم سرویس، مینی بار با هزینه ، آباژور و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

سوئیت ویلایی یک خوابه دو تخته

اگر قصد اقامت طولانی در جزیره را دارید و یا می خواهید در فضای بزرگ و راحتی اقامت داشته باشید. سوئیت های ویلایی هتل گزینه مناسبی برای اقامت شما می باشد. در این سوئیت ها همه چیز برای یک اقامت راحت فراهم است. یک اتاق خواب بزرگ با یک تخت دبل استاندارد، یک فضای نشیمن با مبلمان و میز و صندلی برای صرف غذا قرار داده اند. سوئیت های ویلایی که در نزدیکی ساحل قرار دارند. با چشم اندازی زیبا به دریا محیط جذابی برای سفرهای دو نفره هستند. از دیگر امکانات موجود در این سوئیت های ویلایی می توان به تلویزیون LCD، اینترنت نامحدود ، مینی بار با هزینه، حوله، دمپایی، تلفن و حمام اشاره کرد.

رزرو هتل آبادگران کیش نظرات

اتاق سه تخته

اگر برای گردش و تفریح با خانواده و یا دوستان جزیره مرجانی کیش را انتخاب کرده اید. اتاق های سه تخته هتل آبادگران گزینه مناسبی برای اقامت شما در این جزیره می باشد. در این اتاق ها برای استراحت مسافران یک تخت تک نفره و یک تخت دونفره با ابعاد استاندارد به همراه تشک طبی قرار داده اند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون ، مینی بار، دمپایی، جالباسی،آباژور، تلویزیون LCD، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و غیره اشاره کرد.

سوئیت یک خوابه سه تخته

در این سوئیت ها که ظرفیت پذیرایی از سه نفر را دارند. یک تخت دبل و یک تخت یک نفره برای استفاده مسافران قرار داده اند. چشم انداز این اتاق ها به محوطه سرسبز هتل و یا دریا می باشد. متراژ این سوئیت ها حدود 36 متر بوده و از نظر تجهیزات مانند سوئیت های استاندارد دیگر می باشند. مبلمان، تلویزیون، یخچال و اینترنت پرسرعت بی سیم از امکانات این دسته اتاق ها به شمار می رود.

اتاق چهار تخته

اگر به همراه گروهی از دوستان و یا با خانواده به جزیره کیش سفر کرده اید. اتاق های چهار تخته هتل آبادگران محیطی ایده آل برای اقامت شما با عزیزانتان می باشد. برای استراحت مسافران در این اتاق ها یک تخت دبل با ابعاد 180 سانتی متر و دو تخت استاندارد تک نفره با ابعاد 90 سانتی متر قرار داده اند. امکان صرف غذا و یا چای در اتاق ها با درخواست روم سرویس وجود دارد و مسافران می توانند غذای مورد علاقه خود را در اتاقشان میل نمایند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون ، اینترنت پرسرعت، یخچال، مبلمان، جالباسی، دمپایی، حوله حمام، دراور و کمد لباس اشاره کرد. واحد خانه داری با درخواست میهمانان، اتاق های هتل را به صورت روزانه نظافت می کند و آب معدنی، وسایل بهداشتی اتاق مانند شامپو، صابون و خمیر دندان نیز شارژ می شود.

اتاق های آبادگران کیش

سوئیت یک خوابه چهار تخته

اگر شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید. در زمان سفرهای دسته جمعی در مکانی بزرگ و با امکانات کامل اقامت داشته باشید. سوئیت های یک خوابه هتل آبادگران با ظرفیت پذیرایی از چهار نفر گزینه مناسبی برای اقامت شما در جزیره مرجانی کیش می باشد. در این سوئیت ها یک اتاق خواب و یک فضای نشیمن گونه مجهز به مبلمان و میز ناهارخوری برای استفاده مسافران تعبیه شده، همچنین سوئیت مجهز به یک تخت دبل و دو تخت تک نفره استاندارد برای استراحت مسافران می باشد. از دیگر امکانات متنوع این سوئیت های یک خوابه می توان به یخچال، حمام با دوش،اینترنت بی سیم، تلویزیون، آباژور، فرش و غیره اشاره کرد.

سوئیت یک خوابه پنج تخته

این سوئیت ها یک اتاق خواب و یک فضای نشیمن با مبلمان راحتی و تلویزیون برای دورهمی های خانوادگی دارند. برای استراحت مسافران در این سوئیت ها یک تختخواب دو نفره و سه تختخواب تک نفره قرار داده اند. اتاق ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی می باشند. مسافران در مدت اقامت خود  در اتاق ها می توانند از اینترنت پرسرعت و نامحدود هتل برای رسیدگی به امور روزمره خود استفاده نمایند. از دیگر امکانات این سوئیت ها می توان به مینی بار با هزینه، دمپایی، حوله، پک لوازم بهداشتی، میز و صندلی ناهار خوری و تلویزیون اشاره کرد.

سوئیت ویلایی یک خوابه پنج تخته

اگر دوست دارید در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش صبح ها با تماشای چشم انداز خلیج فارس از خواب بیدار شوید. و یا  شب ها با صدای موج دریا به خواب بروید. سوئیت های ویلایی هتل آبادگران برای اقامتی رویایی در جزیره کیش گزینه مناسبی است. در این سوئیت های خانوادگی برای استراحت مسافران یک تخت دبل و سه تخت تک نفره با ابعاد استاندارد قرار داده اند. حوله ها و ملحفه ها به صورت روزانه تعویض و سوئیت نظافت می شود. مسافران در مدت اقامت خود در این سوئیت های یک خوابه از امکانات مختلفی مانند یخچال، تلویزیون،آباژور، کمد لباس، مبلمان، فضای نشیمن و اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

هتل آبادگران کیش نظرات

سوئیت دوخوابه شش تخته

این سوئیت ها با دو اتاق خواب و یک فضای نشیمن ظرفیت پذیرایی از 6 نفر بزرگسال را دارند. در اتاق ها یک تخت دبل و چهار تخت تک نفره با ابعاد استاندارد قرار داده اند. تا مسافران بتوانند خواب عمیق و آرامی را بر روی تشک های طبی این اتاق ها تجربه نمایند. سوئیت های دو خوابه مجهز به امکانات مختلفی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار با هزینه، حوله، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق ، حمام، سرویس بهداشتی ، آباژور، دراور، کمد لباس، اینترنت پرسرعت و غیره می باشد.

رستوران هتل

رستوران باراکودا در هتل آبادگران ظرفیت پذیرایی از 250 میهمان را به صورت همزمان دارد. این رستوران در طبقه منفی یک هتل واقع شده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی به چشم می خورد که به صورت بوفه باز و یا انتخابی برای میهمانان هتل آبادگران سرو می شود. مسافران هتل برای صرف صبحانه در این هتل باید به طبقه همکف یعنی سالن صبحانه خوری هتل مراجعه نمایند. صبحانه برای میهمانان هتل رایگان  و به صورت بوفه باز می باشد.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ هتل آبادگران فضایی دنج و صمیمی برای نوشیدن یک فنجان قهوه و یا خوردن یک آبمیوه طبیعی دارد. پخش موسیقی لایت به آرامش این کافی شاپ کمک زیادی کرده است. در منوی کافی شاپ این هتل انواع کیک ها، بستنی، شیک و نوشیدنی های سرد و گرم و… موجود می باشد. افراد می توانند ساعتی از بعدازظهر خود را در این محیط زیبا همراه با خانواده و یا دوستان خود سپری کنند.

کافی شاپ هتل آبادگران در طبقه همکف در مجاورت لابی هتل قرار گرفته و مسافران از ساعت 10 صبح تا یک بامداد می توانند از خدمات این بخش هتل استفاده نمایند. رستوران مشهور میر مهنا نیز در نزدیکی هتل آبادگران کیش واقع شده و اگر رستوران‌های دریایی و فرنگی این اقامتگاه مورد پسند شما قرار نگرفتند، می‌توانید سری به رستوران میر مهنا بزنید و طعم غذاهای این مکان را نیز به تجربیات خود اضافه کنید.

 

امکانات هتل

اقامت در هتل آبادگران کیش فرصت بهره‌مندی از سرویس‌های مختلف مثل سرویس نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و تاکسی سرویس را نیز در اختیار مسافران و گردشگران جزیره کیش گذاشته و لذت سفر به این جزیره را برایشان بسیار افزایش می‌دهد.بدون تردید، مطالب اشاره شده در بالا نشان می‌دهند که هتل آبادگران مفهوم بسیار جالب و جذابی از یک اقامت شیرین و به یاد ماندنی را به ذهن شما منتقل خواهد کرد.

با توجه به هزینه گزافی که اقامت در بسیاری از هتل‌های جزیره کیش بر روی دست مسافران و گردشگران می‌گذارند. به نظر می‌رسد که انتخاب این هتل سه ستاره می‌تواند راهکار بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌های سفر و لذت بردن از تک تک لحظات فراغت و مسافرت باشد. البته امکانات Abadgaran Hotel به همین موارد ختم نمی‌شود. بلکه بد نیست بدانید که در این هتل پارکینگی برای تامین امنیت خودرهای مهمانان، نمازخانه، لابی، فضای سبز و اتاق چمدان نیز گنجانده شده تا هر یک از این قسمت‌ها، بخشی از نیازهای مهمانان را برطرف نمایند.

موقعیت مکانی هتل و دسترسی

این هتل در نزدیکی اسکله تفریحی قدیمی کیش قرار دارد و گردشگران تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل زیبای خلیج فارس برسانند. این هتل همچنین دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید پردیس یک و دو و مرکز تجاری کیش دارد.هتل آبادگران در خیابان پروین اعتصامی جزیره کیش واقع شده و موقعیت مکانی هتل به گونه ای می باشد که دسترسی راحتی را به مراکز خرید و جاذبه های تفریحی مهیا کرده است. از هتل تا مرکز خرید پردیس 1 و 2 فقط 6 دقیقه فاصله دارید و شما می توانید با 5 دقیقه پیاده روی خود را به ساحل خلیج فارس برسانید. شهر باستانی جزیره، شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی نیز در فاصله 20 دقیقه ای از هتل آبادگران قرار دارند.

ویدئو معرفی هتل :

سؤالات متداول
آیا امکان استفاده از وان حمام در اتاق های هتل آبادگران کیش وجود دارد؟

خیر، با توجه به مصرف بالای آب امکان استفاده از وان حمام در اتاق های وجود ندارد.

آیا امکان سیگار کشیدن در تراس اتاق های هتل آبادگران وجود دارد؟

همه اتاق‌های هتل تراس دارند، اما امکان باز کردن درب تراس وجود ندارد، بنابراین مهمانان نمی‌توانند از فضای تراس برای سیگار کشیدن استفاده کنند.

آیا امکان باز کردن پنجره اتاق های هتل آبادگران وجود دارد؟

خیر، امکان باز کردن پنجره اتاق وجود ندارد.

آیا اتاق های هتل آبادگران سرویس بهداشتی ایرانی دارند؟

بله، در تمامی اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد.

آیا اتاق های هتل آبادگران کیش سرویس بهداشتی فرنگی دارند؟

فقط در سوئیت‌های یک‌خوابه چهار تخته و پنج تخته هم سرویس بهداشتی فرنگی و هم ایرانی وجود دارد.

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی کیش به هتل آبادگران کدام است؟

در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و جاذبه‌هایی نظیر اسکله تفریحی قدیمی کیش، نمایشگاه دائمی معرق کیومرث صیاد، تله کابین میکا مال، صخره خرچنگ‌ها، شهربازی هایلند و مجموعه ارم دلفین در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل آبادگران کدام است؟

در نزدیکی هتل مراکز خرید زیادی مانند بازارچه حافظ، بازار چینی، بازار پانیذ، بازار پارسیس، مرکز خرید میکامال و مرکز تجاری کیش قرار دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0