کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل گاردنیا
نام هتلهتل گاردنیا کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینGardenia Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۶ ( سال بازسازی ۱۳۹۳ ) | 621
تعداد طبقات4 طبقه
تعداد اتاق ها58 اتاق
تعداد تخت ها150 تخت
وضعیت دید هتلخیابان | محوطه هتل
رستورانبا ظرفیت 100 نفر
پارکینگندارد
آدرسکیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

هتل گاردنیا کیش

Gardenia Hotel - 3 Star

هتل 3 ستاره گاردنیا، مجموعه اقامتی و رفاهی می باشد که در سال 1387 شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه در دو فاز ساختمانی با درجه کیفیت زیاد و خدمات رسانی در حد هتل های سه ستاره آماده پذیرایی میهمانان است. فاز اول ساختمانی شامل 21 واحد ویلایی با انواع اتاق های 2 و 3 و 4 نفره با محیطی دلباز و فضای سبز دلنشین در سال 1390 ساخته شده است. فاز دوم مجموعه شامل ساختمان اصلی در 5 طبقه شامل سرسرای باران، کافی شاپ نسیم، رستوان نخل، سالن اجتماعات و پخش فیلم و 36 باب اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته می باشد که در سال 1393 بهره برداری شده است.

هتل گاردنیا کیش

نکات مهم

  • اقامت زیر دوسال رایگان می باشد
  • هزینه اقامت کودک دوتا شش سال طبق قوانین هتل در خود هتل مبلغ پرداخت می گردد.
  • هزینه اقامت کودک بالای شش سال یک نفر کامل محاسبه می گردد.
  • سرویس اضافی بصورت تخت است .
  • ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند.
  •  در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر در هتل گاردنیا  صورت نمی گیرد.

معرفی هتل گاردنیا کیش

هتل سه ستاره در جزیره زیبای کیش است که  اولین فاز آن در سال ۱۳۸۷ بنا شده است. از آن روز  الان ، میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور است. مسافرانی که در طول سال با خرید بلیط هواپیما کیش را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. فاز یک هتل گاردنیا کیش شامل ۲۳ واحد اقامتی ویلایی است .که این واحدها به صورت اتاق‌های دو، سه و چهار تخته هستند. در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی کامل قرارگرفته است.

از مزیت‌های این واحدها می‌توان به قرار گفتن آن در فضای سبز هتل اشاره کرد. فاز دوم هتل گاردنیا کیش نیز به صورت آپارتمان ساخته‌شده که دارای چهار طبقه و ۳۶ واحد اتاق مجزا است. این فاز نیز از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. از جمله امتیازاتی که ساکنین هتل گاردنیا کیش از آن برخوردند، در وهله اول می‌توان به نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری و دسترسی آسان به نقاط مختلف جزیره اشاره کرد، برخی از جاهای دیدنی مشهور در جزیره کیش عبارت‌اند از اسکله تفریحی، برج ایفل، شهر زیرزمینی کاریز، چندین مرکز خرید و جاهای دیگر.

امکانات هتل گاردنیا

پذیرش هتل گاردنیا کیش به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از مسافران گرامی است، پس تنها کافی است به فکر بلیط چارتری کیش باشید و با رزرو این هتل آماده سفر رویایی باشید. مسافران می‌توانند برای سهولت گشت‌وگذار در شهر و با هماهنگی بخش پذیرش اقدام به کرایه اتومبیل نمایند. لابی این هتل زیبا دارای ۵۰ نفر ظرفیت است، ضمناً در لابی هتل گاردنیا تلویزیون قرار داده‌شده تا در زمان انتظار و موقعی که در لابی هستید، با تلویزیون سرگرم شوید. افراد همچنین می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود بیلیارد بازی کنند که این میز به صورت رایگان در لابی هتل قرار داده‌شده است.

با توجه به اینکه این هتل پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. لازم به ذکر است در لابی این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان به صورت نامحدود بهره‌مند شوید. همچنین در لابی این مجموعه می‌توانید از فکس، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، کرایه اتومبیل بدون راننده و صندوق امانات بهره‌مند شوید. محوطه هتل را فضای سبز فراگرفته است که این محوطه می‌تواند بهترین اوقات را برای مسافران فراهم سازد. خدمات تور گردشگری نیز در این هتل دایر گردیده شده تا مسافران را با جاهای دیدنی جزیره کیش آشنا کنند.

 

لابی هتل گاردنیا کیش خرید بلیط

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گاردنیا

واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق دو تخته ویلایی، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته ویلایی و سوئیت دو خوابه چهار نفره. از جمله امکانات رفاهی ارائه‌شده در تمامی واحدها می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، رخت‌آویز، بالکن، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. مسافران هتل گاردنیا کیش می‌توانند به دلخواه خود واحد‌های ویلایی و اتاق‌هایی از فاز ۲ را برای اقامت خود انتخاب کنند.

رستوران  و کافی شاپ هتل

وعده صبحانه به صورت رایگان در هتل گاردنیا کیش سرو می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف ناهار و شام نیز به رستوران این هتل مراجعه نمایند. این رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر به صورت همزمان لذیذ‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به مسافران ارائه می‌دهد. در لابی می‌توانید به کافی‌شاپ سرزده و انواع نوشیدنی و خوراکی را تهیه‌کرده و نوش جان کنید.

همچنین هتل دارای یک کافی شاپ با فضایی صمیمی و دنج است که از ساعت ۹ صبح الی ۲۴، با سرو انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها از مهمانان پذیرایی می‌کند. یک سفره خانه سنتی نیز در محوطه هتل واقع شده که از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد، فعالیت می‌کند، برای صرف شام در یک فضای سنتی می‌توانید به این سفره خانه مراجعه کنید.

رزرو آینترنتی هتل گاردنیا کیش

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

هتل گاردنیا کیش یک هتل اقتصادی و با امکانات خوب است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ قرار دارد. موقعیت این هتل به گردشگران اجازه می‌دهد با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به ساحل خلیج فارس برسانند. همچنین این هتل برای خرید و پاساژگردی نیز موقعیت خوبی دارد و نهایتا با پنج دقیقه رانندگی می‌توان خود را به مرکز خرید سارینا یک، بازار زیتون، مرکز خرید پردیس یک و دو، بازار پردیس، بازار ونوس و بازار دامون دریا رساند.

مراکز تفریحی گوناگون نیز دسترسی خوبی به هتل گاردنیا دارند و می‌توان به سادگی به پلاژ آقایان و بانوان، اسکله تفریحی، صخره خرچنگ‌ها، پارک سیمرغ و مرکز اجاره دوچرخه رسید. همچنین هتل گاردنیا کیش تا فرودگاه بین‌المللی این جزیره تنها هشت دقیقه با خودرو فاصله دارد.

ویدئو معرفی هتل :

سؤالات متداول
فاصله ی هتل گاردنیا تا فرودگاه چقدر است؟

این هتل 3 ستاره فاصله 12 دقیقه ای تا بیمارستان و 14 دقیقه با خودرو تا فرودگاه بین المللی کیش را دارد.

مهم ترین خدمات ارائه شده در این هتل چیست ؟

هتل گاردنیا خدماتی همانند هتل های 4 ستاره و یا هتل های 5 ستاره کیش ندارد به همین دلیل مهم ترین خدماتی که ارائه می کند به خدمات معلولین، فضای سبز، صبحانه رایگان و اینترنت رایگان آن محدود می شود

آدرس دقیق هتل گاردنیا کیش؟

این هتل در بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ قرار دارد که شاید کمی از بازارها دور باشد اما ترانسفر رایگان هتل این مشکل را برای مسافرانی که به خرید علاقه دارند برطرف می سازد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0