کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل آفتاب شرق کیش
نام هتلهتل آفتاب شرق کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینAftab_e Shargh Hotel‌
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۶ ( سال بازسازی ۱۳۹۶ ) | 621
تعداد طبقات3 طبقه
تعداد اتاق ها47 اتاق
تعداد تخت ها140 تخت
وضعیت دید هتلمحوطه هتل
رستوران85
پارکینگسرپوشیده با ظرفیت ۶ خودرو، روباز با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان)
آدرسکیش، خیابان پروین اعتصامی

هتل آفتاب شرق کیش

Aftab_e Shargh Hotel‌ - 3 Star

هتل آفتاب شرق کیش هتل ۳ ستاره در منطقه میر مهنا و ابتدای بلوار جاسک جزیره کیش است. هتل در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۶ هم مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا فاصله کمی تا ساحل کرانه داشته باشد و البته به شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره هم دسترسی راحتی دارد. مسافران این هتل می‌توانند با طی مسافتی کوتاه از بازار عرب‌ها (صفین) بازدید کنند.

هتل آفتاب شرق کیش

نکات مهم

  •  قابل توجه میهمانان گرامی، خدمات ترانسفر (استقبال فرودگاهی) پس از ساعت 23 انجام نمی پذیرد.
  • هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است.
  • هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در هتل دریافت می‌شود.
  • ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.
  • نرخ مهمان خارجی متفاوت است.

معرفی هتل آفتاب شرق کیش

اگر می‌خواهید به جزیره کیش سفر کنید و به دنبال هتلی هستید که امکانات استاندارد با قیمت‌های مناسب داشته باشد، هتل آفتاب شرق را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل سه ستاره، سال ۱۳۸۶ و در منطقه بومی‌نشین میرمهنا افتتاح شد و یک دهه بعد، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آفتاب شرق ، ساختمانی سه طبقه دارد که در میان درختان و فضای سبز بزرگی قرار گرفته است. نمای خارجی هتل به رنگ سفید و با الهام از معماری سنتی جزیره ساخته شده تا در فصل گرما، فضای داخلی آن خنک بماند. همچنین طاقی‌های هلالی شکل و پنجره‌های آبی رنگ، جلوه زیبایی به ساختمان هتل داده‌اند. محله میرمهنا آرام است و با انتخاب این هتل شما می‌توانید از اقامتی آسوده و دور از شلوغی‌های جزیره لذت ببرید.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق ، ابتدای بلوار جاسک است جایی که با مسیر دوچرخه سواری کیش، فقط پانصد متر فاصله دارد. معمولا جزیره کیش، بهشت علاقه‌مندان به خرید است؛ اما جاذبه‌های تاریخی جزیره هم طرفداران خود را دارند. اگر شما هم اهل بازدید از جاهای تاریخی هستید، با اقامت در هتل آفتاب شرق کیش، کافی است شش دقیقه رانندگی کنید تا به شهر زیرزمینی کاریز برسید. همچنین کشتی یونانی کیش و ساحل مرجان در فاصله پنج کیلومتری شما هستند. هتل آفتاب شرق کیش به فرودگاه هم نزدیک است. برای دسترسی به فرودگاه، باید فقط دوازده دقیقه با خودرو، مسیری را طی کنید.

بازار عرب‌ها، مرکز خرید دیپلمات و بازار پارس خلیج در فاصله دو کیلومتری هتل آفتاب شرق هستند. اگر گرمای هوا، شدید نباشد، می‌توانید این مسیر را پیاده طی کنید. در غیر این صورت، فقط کافی است کمتر از پنج دقیقه رانندگی کنید تا به این بازارها برسید. شاید به نظر شما هم هتل آفتاب شرق ، کمی از سایر بازارها و مراکز خرید جزیره دور باشد؛ اما هتل این مشکل را با ترانسفرهای رایگان حل کرده است. همه روزه، ساعت ۱۰ صبح و ۵ بعد از ظهر، ترانسفر هتل شما را به مراکز خرید کیش می‌برد. البته مقصد ترانسفر، هر هفته متفاوت است که می‌توانید درباره برنامه دقیق آن، از بخش پذیرش سوال کنید.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش

رستوران و کافی شاپ هتل آفتاب شرق کیش

رستوران هتل آفتاب شرق  با ظرفیت ۸۵ نفر در نیم‌طبقه هتل قرار دارد. بوفه رایگان صبحانه در این رستوران از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح برقرار است. همچنین اگر چندان اهل رستوران‌گردی نیستید و ترجیح می‌دهید ناهار و شام را هم در هتل میل کنید، رستوران هتل آفتاب شرق ، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و دریایی را به شما پیشنهاد می‌دهد. کافی‌شاپ هتل آفتاب شرق ، در طبقه همکف و کنار بخش لابی است و منویی با قیمت مناسب، شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ارائه می‌کند. فضای کافی‌شاپ آرام است تا بتوانید دقایقی بنشینید، نوشیدنی میل کنید و روز پر از تفریح و جنب و جوش خود را از سر بگیرید.

سفره‌خانه سنتی هتل آفتاب شرق ، در محوطه باز هتل قرار گرفته و درون آلاچیق‌های چوبی است. سفره‌خانه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۲ بامداد سرویس ارائه می‌دهد که شامل میوه، چای و قلیان است. در پایان روز به همراه همسفران خود در آرامش و سکون منطقه میرمهنا، در سفره‌خانه سنتی هتل، دقایق به‌ یاد ماندنی خواهید داشت.

رستوران هتل آفتاب شرق کیش

اتاق های هتل آفتاب شرق کیش

۴۷ واحد اقامتی هتل آفتاب شرق ، به صورت اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. دکوراسیون و چیدمان اتاق‌ها ساده و کاربردی است. امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه هوای مطبوع، آباژور، میز آرایش و یخچال در همه اتاق‌ها وجود دارند. همچنین سیستم قفل درها به صورت الکترونیکی و کارت هوشمند است. اتاق‌های هتل آفتاب شرق ، پنجره‌های بلندی دارند و در طول روز، نورگیر هستند. منظره‌ فضای سبز هتل از پنجره اتاق‌ها قابل مشاهده است. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام بوده که مطابق با پروتکل‌های بهداشتی دقیق، نظافت می‌شوند. سیستم اسپیلت به عنوان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در همه اتاق‌ها قرار داده شده؛ بنابراین شما می‌توانید دمای اتاق خود را به دلخواه تغییر دهید.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق ، با ارائه خدمات استانداردی که از هتلی سه ستاره انتظار دارید، میزبان شما است. در صورتی که با خودرو به جزیره سفر کرده‌اید می‌توانید بدون رزرو قبلی، از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید. پارکینگ سرپوشیده، شش خودرو و پارکینگ روباز تا پنجاه خودرو ظرفیت دارند. برای مهمانانی که محدودیت حرکتی دارند، ویلچر در دسترس است و رمپ‌های مخصوص ویلچر، در بخش‌های مختلف هتل ساخته شده‌اند تا رفت و آمد را برای این دسته از مهمانان آسان‌تر کنند. ترانسفر استقبال هتل آفتاب شرق کیش، رایگان است که با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

ویدئو معرفی هتل :

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0