کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل هلیا کیش
نام هتلهتل هلیا کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینHelia Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۸۵ ( سال بازسازی ۱۳۹۶ ) | 621
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد اتاق ها61 اتاق
تعداد تخت ها215 تخت
وضعیت دید هتلخیابان|کوچه
رستورانبا ظرفیت ۱۵۰ نفر
پارکینگندارد
آدرسکیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

هتل هلیا کیش

Helia Hotel - 3 Star

هتل هلیا کیش در حد فاصل میدان امیرکبیر و ساحل قرار دارد و در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد نوسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل سه ستاره در دو طبقه ساخته شده و دارای ۶۱واحد اتاق با امکانات مناسب می‌باشد. از مزایای هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم، ونوس و ستاره اشاره نمود. هتل هلیا با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

هتل هلیا کیش

نکات مهم

  •  هتل هلیا 2 طبقه و فاقد آسانسور می باشد.
  • قابل توجه میهمانان گرامی، خدمات ترانسفر (استقبال فرودگاهی) پس از ساعت 23 انجام نمی پذیرد.
  • اقامت کودک زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می شود.
  • لازم به ذکر است که اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.
  • ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است.

معرفی هتل هلیا کیش

هتل هلیا هتل 3ستاره در جزیره کیش است که از سال ۱۳۸۵ در زمینی بزرگ در میدان ساحل کیش افتتاح شده است. هتل هلیا دارای ۲ طبقه و ۶۱ اتاق است و در مدت این سال‌ها فعالیت زیادی داشته است. به‌طوری‌که هر ساله از میهمانان زیادی میزبانی کرده است. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۶ در جهت پیشرفت سطح امکانات موردبازسازی قرار گرفت. و بعد از آن سطح کیفیت خدمات و امکانات افزایش‌یافته، تا حدی که امروزه مطابق با استانداردهای هتلداری روز دنیا از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند.هتل هلیا در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و مسافران با انتخاب این هتل در هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما به مراکز خرید مشهور دسترسی خواهند داشت. همچنین فاصله بسیار کمی تا ساحل طلایی‌رنگ خلیج‌فارس وجود دارد که همین امر سبب شهرت هتل هلیا در میان سایر هتل‌های کیش شده است.

امکانات هتل هلیا کیش

با اقامت در هتل هلیا امکان استفاده از وای فای در لابی هتل امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات نیازی به پرداخت هزینه ندارید. البته حجم مصرفی مشخصی برای استفاده از این اینترنت رایگان در نظر گرفته است. از نکات قابل‌توجه در هتل هلیا این است که این هتل فاقد پارکینگ بوده و آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند. باید به دنبال جایی برای پارک خودرو باشند. هتل هلیا فاقد آسانسور است و برای رفت‌وآمد در میان طبقات باید از پله‌ها استفاده شود.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور گردشگری، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده و اتاق چمدان اشاره کرد. بی‌شک با انتخاب این هتل برای اقامت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. بخش پذیرش در هتل هلیا به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی و استقبال از میهمانان هستند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش نگران ساعت پروازتان نباشید.

امکانات هتل هلیا کیش

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره. هیچ‌یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. با توجه به اینکه اتاق‌های هتل هلیا نسبتاً بزرگ هستند. پنجره‌های موجود در اتاق‌ها نیز بزرگ بوده و همین امر سبب می‌شود تا اتاق‌ها از نور خوب و کافی بهره‌مند باشند. دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ‌ها در اتاق‌های این هتل فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است. تمامی اتاق‌های هتل هلیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، کمد لباس و تلفن در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شوند.

سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها ایرانی و فرنگی بوده و حمام‌های موجود نیز به‌صورت اختصاصی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند. این حمام‌ها مجهز به لوازم بهداشتی، حوله و سشوار و دمپایی هستند. برای سرگرمی میهمانان در تمامی اتاق‌ها تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده‌شده تا میهمانان در اوقات فراغت به تماشای فیلم موردعلاقه‌شان بپردازند. لازم به ذکر است، اگر میهمانان وسایل گران‌بها همراه خود داشته باشند. در داخل اتاق‌ها صندوق امانات تعبیه‌شده است و با خیال آسوده می‌توانید به گشت‌وگذار در جزیره کیش بروید و از جاهای دیدنی مانند اسکله تفریحی، کشتی یونانی، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها و چندین مراکز خرید بازدید کنید.

رستوران و منو غذا هتل هلیا کیش

رستوران هتل

هتل هلیا دارای رستوران نسبتاً بزرگی است. که منوی متنوع و غذاهای بسیار خوشمزه‌ در این رستوران در جلب رضایت مسافران نقش زیادی دارد. رستوران هتل هلیا دارای ظرفیت ۱۵۰ نفری است و در زمان هر سه وعده غذایی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

کافی شاپ هتل 

در قسمت لابی هتل، به صورت 24 ساعته از مهمانان با انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرایی می‌کند. میز و صندلی‌ های چوبی با تزیینات زیبا واقع در فضای باز این کافی شاپ، فضای گرم و صمیمانه‌ای برای گپ و گفت ایجاد کرده است. چایخانه سنتی سارا در هتل هلیا از کسانی که به چایخانه و پذیرایی به سبک سنتی علاقه دارند، با سرویس چای و قلیان پذیرایی می‌کند. چایخانه تابستانی و رستوران بوفه در هتل هلیا نیز برای ارائه غذاها و نوشیدنی‌های مختلف در دسترس مهمانان است.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل

از موقعیت خوب هتل هلیا هر چه بگوییم کم گفتیم. در چند قدمی دریا و زیبایی‌هایش، در نزدیکی پلاژ آقایان و خانم‌ها، زمین بازی، اسکله قایق سواری، پیست دوچرخه سواری و مجتمع ورزشی، تفریحی و کیبل اسکی. در کل تمام چیزی که از سفر به کیش و دریایش انتظار دارید با این موقعیت هتل هلیا خواهید داشت. اگر به سمت چپ هتل بروید. به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رسید که امکانات زیادی را برای مهیج ساختن شما دارد.

اگر از انگیزه‌های اصلی‌تان در سفر به کیش خرید است. با نگاهی به موقعیت هتل هلیا در نقشه، می‌بینید که با اقامت در اینجا درست روبروی بازار زیتون قرار می‌گیرید. و کمی جلوتر بازارچه‌های هنرهای ایرانی را پیش رو دارید. هم چنین از اینجا در فاصله کمی از بازار پانیذ و نیز مرکز تجاری کیش هستید.

 

 

سؤالات متداول
آیا این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی دارد؟

خیر، هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ندارد.

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی کیش به هتل کدام است؟

اسکله تفریحی کیش از جاهای دیدنی نزدیک به هتل در فاصله ۸۰۰ متری آن است.

فاصله هتل تا ساحل چقدر است؟

فاصله هتل تا پلاژ آقایان ۱٫۶ کیلومتر و تا پلاژ بانوان ۲٫۶ کیلومتر است.

آیا این هتل پارکینگ دارد؟

خیر، هتل فاقد پارکینگ است.

آیا امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها وجود دارد؟

خیر، کشیدن سیگار در اتاق‌های هتل ممنوع است.

آیا استفاده از اینترنت در هتل رایگان است؟

خیر، هزینه اینترنت طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود.

آیا اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی دارند؟

خیر، سرویس بهداشتی اتاق‌ها فرنگی است و سرویس ایرانی فقط در لابی در دسترس است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0