کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل تعطیلات کیش
نام هتلهتل تعطیلات کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینTatilat Hotel
دسته
تاریخ ساخت۱۳۷۸ | 621
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد اتاق ها70 اتاق
تعداد تخت ها140 تخت
وضعیت دید هتلخیابان
رستورانبا ظرفیت 120 نفر
پارکینگندارد
آدرسجزیره کیش، بعد از پردیس۲، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

Tatilat Hotel - 3 Star

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره در میدان سیری جزیره کیش است. این هتل در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و موقعیت مکانی آن، دسترسی راحت و خوب هتل به ساحل و دریا را فراهم می‌کند؛ به‌طوری که اسکله تفریحی کیش و پلاژ‌های آقایان و بانوان فاصله نسبتا کمی تا هتل دارند. هتل تعطیلات همچنین دسترسی خوبی به مراکز خریدی چون رویال مال و کیش مال دارد.

هتل تعطیلات کیش

نکات مهم

  • هتل تعطیلات کیش، اتباع عرب نمی‌پذیرد.
  • ترانسفر ورودی روز، مورد تایید نیست.
  • هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است.
  • هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل، در هتل دریافت می‌شود.
  • هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال، به صورت یک فرد بزرگسال محاسبه می‌شود.

معرفی هتل تعطیلات

هتل تعطیلات در سال ۱۳۷۵ در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. تاکنون پذیرای مهمانان بسیاری از داخل و خارج از کشور است. که این جزیره زیبا را به‌عنوان مقصد تعطیلات خود در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب می‌کنند. این هتل زیبا 3 ستاره بوده و با محیط آرام و خانوادگی یکی از گزینه‌های خوب برای سفرهای تفریحی و کاری به شمار می‌رود. این هتل دارای 2 طبقه با معماری خاص و متفاوت و ترکیب محوطه سبز با درختان نخل، گل و گیاه، آب‌نما و نورپردازی همراه با دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی است. که همه این‌ها سبب می‌شوند تا اقامت در هتل تعطیلات کیش یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی برای مسافران باشد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق شوند. به دلیل موقعیت قرارگیری خوب این هتل تا مراکز خریدی مانند پردیس ۱ و ۲ و ساحل خلیج‌فارس دسترسی راحتی خواهید داشت.

شماره تماس هتل تعطیلات کیش

امکانات هتل تعطیلات

یکی از ویژگی‌های هتل تعطیلات که سبب متمایز شدن آن در میان سایر هتل‌های کیش شده است.دسترسی فوق‌العاده به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی جزیره است. به‌عنوان‌مثال، با انتخاب این هتل برای اقامت کمتر از ۱۰ دقیقه تا ساحل زیبای خلیج‌فارس فاصله خواهید داشت. همچنین چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.که موجب سهولت رفت‌وآمد مسافران می‌شود. پس خودتان را برای رزرو این هتل زیبا آماده کنید. کارکنان هتل تعطیلات کیش مجرب و آموزش‌دیده بوده و در بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران گرامی هستند.

هتل تعطیلات با ارائه خدمات عالی همراه با در نظر گرفتن قیمت مناسب لحظات آرام و لذت بخشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. اینترنت وای فای رایگان در این هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که به دلیل عدم وجود پارکینگ در هتل تعطیلات مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. باید به فکر محل پارک برای ماشینشان باشند. در لابی این هتل زیبا می‌توانید از ترانسفر گشت‌وگذار بهره‌مند شوید. و از طریق تور گردشگری از جاهای دیدنی و مراکز خرید در جزیره کیش بازدید کنید. خدماتی همچون لباسشویی و خشک‌شویی نیز در لابی این هتل دایر گردیده شده است. برای سرگرمی کودکان نیز زمین‌بازی در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل تعطیلات کیش منو صبحانه

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل تعطیلات کیش در مجموع دارای ۷۰ واحد اقامتی که عبارت‌اند از اتاق‌ دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت‌ رویا است.‌ ظرفیت اسکان ۲۲۵ نفر به‌صورت هم‌زمان در این هتل فراهم‌شده است. تمامی اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. از جمله امکانات رفاهی در تمامی اتاق‌های هتل تعطیلات کیش می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان راحتی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها و همچنین محوطه هتل تعطیلات کیش نیز امکان‌پذیر گشته است. همین امر سبب می‌شود تا مسافران به فضای مجازی دسترسی داشته باشند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از روم سرویس، رخت‌آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن.

رستوران و کافی شاپ هتل تعطیلات

باوجود محوطه سرسبز و زیبای هتل تعطیلات، نشستن در کافی‌شاپ هتل و لذت بردن از فضای باز این محوطه خالی از لطف نیست. کافی‌شاپ هتل تعطیلات واقع در فضای باز هتل است. با ارائه انواع دسرها و نوشیدنی‌ها اوقات خوبی را برایتان رقم می‌زند. در طبقه همکف نیز می‌توانید رستوران هتل را مشاهده کنید. با رزرو اتاق در هتل تعطیلات، وعده صبحانه در این رستوران رایگان است و هر روز از ساعت هشت صبح می‌توانید برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنید. اگر قصد دارید ناهار یا شام را در هتل صرف کنید.می‌توانید از منوی غذاهای ایرانی و فرنگی رستوران استفاده کنید و در صورت تمایل غذای خود را در اتاقتان میل کنید.

رستوران موجود در این هتل با ظرفیت ۱۲۰ نفر در هر سه وعده غذایی آماده استقبال از مسافران است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید. کافی‌شاپ این هتل نیز در محوطه باز قرار دارد .و امکان سرو غذاهای سبک و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به میهمانان به ارمغان می‌آورد. مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش اوقات خوش و دل‌نشینی در انتظار شماست.

 

موقعیت مکانی و دسترسی

یکی از ویژگی‌های منفی هتل تعطیلات موقعیت مکانی آن نسبت به دریا است. این هتل تقریباً 3 کیلومتر تا دریا فاصله دارد. مطمئناً این مسئله برای مسافران کیش که می‌خواهند صبح خود را با صدای مرغان دریایی آغاز کنند کمی سخت است. اما هتل تاکسی سرویس 24 ساعته‌ای را در نظر گرفته که در هر لحظه از شبانه‌روز مسافران را به مقصد خود در هر نقطه کیش که باشد برسانند.دسترسی به دریا کاملاً برعکس بازار و پاساژهای معروف کیش است.

به دلیل این‌که موقعیت مکانی هتل نزدیک به مرکز شهر کیش است. تقریباً تمام پاساژهای معروف بافاصله 1 کیلومتری از آن ساخته شده‌انداین هتل آپارتمان در جزیره کیش، بعد از بازار پردیس 2 و در میدان سیری واقع شده است. کیش به عنوان یکی از زیباترین جزایر در جنوب کشور جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به پارک ساحلی مرجان، کارتینگ، بولینگ مریم و اسکله تفریحی اشاره نمود. فاصله هر یک از جاذبه‌های یاد شده تا هتل آپارتمان تعطیلات به ترتیب ۲ کیلومتر و ۵۰۳ متر، ۲ کیلومتر و ۹۸ متر، ۳ کیلومتر و ۴۴۸ متر و ۳ کیلومتر و ۷۳۵ متر می‌باشد.

سؤالات متداول
آیا هتل تعطیلات کیش خدمات ترانسفر فرودگاهی دارد؟

بله، هتل ترانسفر رفت فرودگاهی با هزینه جدا دارد.

در این هتل چه امکاناتی رایگان است؟

اینترنت از جمله امکانات رایگان هتل است.

نزدیک‌ترین جاهای دیدنی جزیره کیش به هتل کدام است؟

اسکله تفریحی و پلاژ‌های آقایان و بانوان از جاهای تفریحی نزدیک هتل هستند.

فاصله هتل تا ساحل چقدر است؟

فاصله هتل تا پلاژ آقایان ۱٫۵ کیلومتر و تا پلاژ بانوان ۴٫۳ کیلومتر است.

امکانات ویژه این هتل چیست؟

از امکانات ویژه هتل می‌توان به ترانسفر رفت فرودگاهی اشاره کرد.

آیا استفاده از اینترنت در هتل رایگان است؟

بله، اینترنت رایگان در لابی هتل قابل‌استفاده است.

آیا اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی دارند؟

برخی از اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی ایرانی و برخی سرویس فرنگی دارند.

آیا امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها وجود دارد؟

خیر، کشیدن سیگار در اتاق‌ها ممنوع است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0