کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...
معرفی هتل پارسیان کیش
نام هتلهتل پارسیان کیش
تعداد ستاره 3 ستاره
لاتینParsian Hotel
دسته
تاریخ ساخت1374 | 1995
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد اتاق ها98 اتاق
تعداد تخت ها400 تخت
وضعیت دید هتلخیابان
رستورانبا ظرفیت 100 نفر
پارکینگندارد
آدرسکیش، میدان ساحل، بین بازار مرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر

هتل پارسیان کیش

Parsian Hotel - 3 Star

هتل پارسیان کیش یکی از هتل ‌های معروف و سه ستاره در این جزیره است که در قسمت شمال شرقی قرار دارد. در صورتی که هدف شما از سفر خرید و پاساژ گردی باشد، ما اقامت در این هتل را به شما گردشگران تور کیش پیشنهاد می‌کنیم. چرا که در نزدیکی مراکز تجاری کیش قرار گرفته است. بنابراین دسترسی شما به مراکز خرید به آسانی انجام می‌شود. می‌توان گفت که هتل آپارتمان پارسیان، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در جزیره کیش است و بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی را دارد. اگر به خرید و گردش در مراکز خرید کیش علاقه مندید، این هتل بهترین گزینه سفر برای شما به حساب می‌آید.

هتل پارسیان کیش

نکات مهم

  • ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.
  • اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه رایگان است.
  • در این هتل تخت اضافه ارائه نمی‌شود.
  • پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر ازجمله کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است.
  • ترانسفر رفت فرودگاهی

درباره هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان از هتل‌های محبوب و باقدمت در جزیره کیش است. در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده است.هتل پارسیان دارای ساختمانی دو طبقه با 98 اتاق خواب که شامل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته است.لازم به ذکر است که این هتل بارها مورد نوسازی قرار گرفته به همین دلیل در بین هتل‌های هم رده خود کیفیت بالاتر و بهتری دارد. این هتل همچنین مجهز به سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات است.

با نگاهی به فهرست برترین گزینه‌های اقامتی ارزان در جزیره تماشایی کیش، نام هتلی را خواهید یافت که در ازای دریافت قیمتی منصفانه، خدماتی باکیفیت به گردشگران  می دهد. هتل پارسیان در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است. در نزدیک دریا و ارائه امکاناتی رضایت‌بخش و خدماتی قابل‌قبول، نقش خود را در صنعت گردشگری در فراهم ساختن مکانی مناسب برای کسانی که قصد دارند. با بودجه‌ سفری نه‌چندان زیاد راهی جزیره تماشایی کیش شوند. و از زیبایی‌های بی‌شمارش بهره‌مند گردند، به‌خوبی ایفا کرده است. این هتل سه ستاره بیش از ۲۵ سال است که به میزبانی از گردشگران مشغول بوده و در طول این مدت توانسته است .خدماتی شایسته و درخور به مهمانان خود ارائه دهد. مهمانانی که با خرید بلیط کیش لحظه آخری عازم این منطقه می‌شوند.

 

رستوران هتل پارسیان کیش منو صبحانه

واحدهای اقامتی هتل پارسیان کیش

تعداد ۹۸ اتاق مبله با طرح‌های اقامتی گوناگون در دو طبقه برای پذیرایی از مسافران جزیره دیدنی کیش فراهم گردیده است. تا هیچ کمبودی در انتخاب واحد اقامتی مناسب برای گذراندن لحظاتی به‌یادماندنی در Parsian Hotel Kish وجود نداشته باشد. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل پارسیان کیش تعبیه شده است. می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبل راحتی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اشاره کرد. لازم است ذکر گردد که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در فضای لابی هتل و همچنین تمامی اتاق‌ها امکان‌پذیر گشته است.

 

امکانات رفاهی هتل پارسیان کیش

با هر سطح انتظاری که وارد هتل پارسیان شوید.  اتاقی برای خود رزرو کنید، ناامید نخواهید شد. چراکه این هتل از امکانات بسیار قابل‌قبولی برای میزبانی از گردشگران برخوردار گشته است. از پارکینگ و نمازخانه گرفته تا رستورانی باکیفیت در طبقه اول و کافی‌شاپی دنج و دوست‌داشتنی در طبقه همکف.تمامی امکانات رفاهی برای تجربه اقامتی لذت‌بخش در این هتل مهیاست. حتی سالن آرایش و زیبایی مناسبی نیز برای مهمانان در محوطه هتل Parsian Kish در نظر گرفته شده است . تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. فضای سبز، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه فتوکپی و دورنگار، محوطه نگهداری از باروبنه، خودپرداز، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکاناتی است. که آسودگی و رفاه مهمانان را در طول اقامت در این هتل تضمین ساخته‌ است.

خدمات رفاهی هتل پارسیان کیش

پذیرش هتل پارسیان به‌صورت شبانه‌روزی برای رفع نیازهای اقامتی مهمانان هتل می‌کوشد. تا مهمانان اقامتی بی‌دغدغه و آسوده را تجربه کنند. خشک‌شویی، لباسشویی، باربری و خانه‌داری از دیگر خدماتی است که توسط کارکنان متعهد و مجرب هتل برای جلب رضایت خریداران بلیط هواپیما ارزان کیش در هتل صورت می‌پذیرد.

امکانات تفریحی هتل پارسیان کیش

رستوران هتل پارسیان کیش

رستوران هتل با ظرفیتی برابر با ۱۰۰ نفر و محیطی پاکیزه قادر است. تمامی نیازهای خورد و خوراک مهمانان هتل را برطرف سازد. غذاهایی مقوی و لذیذ را در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام برای گردشگران سرو نماید. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل پارسیان هم با ارائه انواع آبمیوه‌های طبیعی و میان وعده‌های لذیذ، گزینه‌ای ایده آل برای چشیدن نوشیدنی‌هایی دل‌چسب و خوشمزه محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی هتل پارسیان کیش

یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که در طول اقامت در هتل های کیش تجربه می‌کنید، ویترین گردی و گشت‌وگذار در مراکز خرید و اماکن تجاری این جزیره تماشایی خواهد بود. و هتل پارسیان کیش، به لطف قرار گرفتن در نزدیکی برخی از مجلل‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش، امکان دسترسی سریع و کم‌هزینه به این اماکن را برای گردشگران فراهم خواهند ساخت.فاصله هتل پارسیان تا فرود گاه 10دقیقه با خودرو می باشد. فاصله هتل تا اسکله تفریحی کیش 11 دقیقه پیاده است.  5 دقیقه با ماشین( 1کیلومتر). تا بازار مریم جزیره کیش 16 دقیقه پیاده و 6 دقیقه با ماشین( 1.3کیلومتر). و تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش 4 دقیقه پیاده ( 350 متر) می باشد.

محوطه هتل پارسیان کیش

محوطه هتل علاوه بر متراژ زیاد، طراحی‌های بسیار زیبایی را نیز دارد. جالب است بدانید که برخی از واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلایی و در محوطه هتل قرار گرفته است.مهمانانی که با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر می کنند می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده نمایند.

ویدئو معرفی هتل :

سؤالات متداول
آیا هتل پارسیان کیش خدمات ترانسفر فرودگاهی دارد؟

بله، هتل خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی با هزینه جدا دارد.

در این هتل چه امکاناتی رایگان است؟

اینترنت و پارکینگ از جمله امکانات رایگان هتل است.

فاصله هتل تا ساحل چقدر است؟

فاصله هتل تا پلاژ آقایان ۱٫۳ کیلومتر و تا پلاژ بانوان ۲٫۵ کیلومتر است.

نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل کدام است؟

مرکز خرید زیتون تنها ۱۰۰ متر تا هتل فاصله دارد.

امکانات ویژه این هتل چیست؟

از امکانات ویژه هتل می‌توان به اجاره خودرو و آرایشگاه مردانه و زنانه اشاره کرد.

آیا امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها وجود دارد؟

خیر، کشیدن سیگار در اتاق‌ها ممنوع است.

آیا اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی دارند؟

برخی از واحد‌ها سرویس بهداشتی فرنگی و برخی هم ایرانی دارند.

آیا استفاده از اینترنت در هتل رایگان است؟

بله، اینترنت با حجم نامحدود و رایگان در هتل در دسترس است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیگه کجا بریم؟ POPULAR HOTELS
09171332138 تماس با کارشناسانپشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0