کیش یاب
کیش یاب رزرو آنلاین تفریحات کیش و کیش گردی ...

بیش از 162 هزار نفر از امکانات پلاژهای کیش در 4 ماه نخست امسال استفاده کردند

پلاژ اقایان

پلاژهای کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است که از دیر باز مورد استقبال گردشگران و شهروندان این جزیره بوده است .

در چهار سال گذشته و در دولت تدبیر و امید توجه ویژه سازمان منطقه آزاد کیش به توسعه گردشگری و تفریحات خانوادگی در جزیره این دو مجموعه را نیز مشمول گسترش و ارتقاء کیفی کرد تا جایی که در حال حاضر پلاژ بانوان به یکی از انگیزه های سفر خانواده ها به کیش به ویژه در فصل تابستان شده است.

پلاژ آقایان نیز به واسطه وجود امکانات خوب تفریحی و ساحلی و زمین های استاندارد والیبال ساحلی هر ساله میزبان رقابتهای جهانی در این رشته ورزشی است.

بنابر این گزارش در طول 4 ماه نخست سال جاری 126 هزار و 765 نفر از امکانات مجموعه پلاژ ساحلی بانوان و 35 هزار و 386 نفر از امکانات مجموعه ساحلی پلاژ آقایان استفاده کرده اند.

مجموعه ساحلی پلاژ آقایان با مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع در سواحل شمال شرقی واقع شده  و  شامل پلاژ آقایان، 3 باب زمین والیبال ساحلی، یک باب زمین فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، امکانات قایقرانی پاروئی ( کانو- تورینگ ) دوش های سر پوشیده و رو باز،  رختکن، اتاق ماساژ،  بوفه و نماز خانه است.

همچنین مجموعه پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره در زمینی به وسعت 20 هزار  متر مربع میزبان بانوان گردشگر و شهروند است. در این پلاژ امکاناتی از قبیل دوش آب شیرین صحرایی و سر پوشیده، تخت و سایه بان، غرفه های فروش لوازم شنا و بهداشتی، مواد غذایی، آرایشگاه، نقش حنا، بافت مو، زمین والیبال، زمین بدمینتون، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، رختکن با ظرفیت 878 لاکر و امکانات ماساژ  وجود دارد که به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می کنند.

در کنار این امکانات وجود ناجیان غریق  در دو پلاژ آقایان و بانوان تامین کننده ایمنی مراجعه کنندگان است.

شایان ذکر است، در بیستمین جشنواره تابستانی کیش نیز پلاژهای بانوان و آقایان به عنوان یکی از جاذبه های اصلی کیش با استقبال خوب ساکنان و گردشگران مواجه شده است.

نوشته شده توسط: ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تو کیش کجا بریم؟ KISH PRODUCTS
پشتیبانی آنلاین
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0